בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים להפיק אירועים פרטיים בלוקיישנים לא שגרתיים על פני אולמות וגני אירועים וזאת במטרה לרענן ולחדש את המוכר והידוע ולהחליף אותו במקום מקורי וחדש שהאורחים עוד לא חוו.

אחת הבחירות הפופולריות בתחום האירועים היא אוהלים לאירועים להשכרה, שיש להם תרומה משמעותית לכל אירוע נוח, מוצלח ומיוחד בשטח פתוח. 

המשיכו לקרוא וגלו מה חשוב לדעת לפני שמחליטים על קונספט של אוהל באירוע שלכם? ואילו יתרונות יש לשירות של מכירת אוהלים לאירועים או השכרה שלהם

כל מה שחשוב לדעת על השכרת אוהלים לאירועים

אם אתם מתלבטים בין השכרת אוהלים לאירועים או שאתם מתעניינים באוהלים לאירועים למכירה חשוב לשים לב לפרטים הבאים: 

ראשית, יש לוודא כי אם אתם רוכשים אוהל מבין היצע של אוהלים למכירה, או שוכרים אוהל – שאיכות האוהלים טובה וכי הם יכולים לשמש אתכם נאמנה לאורך כל האירוע ואף לאירועים נוספים. לכן, יש לבחור בחברת השכרת אוהלים לאירועים בעלת מוניטין חיובי וביקורות טובות, המקפידה על איכות האוהלים והעמידות שלהם לתנאי שטח שונים.

בהמשך לכך, רצוי לוודא כי השירות של השכרת אוהלים לאירועים מגיע עם שירותי התקנה ופירוק של האוהל בסיום האירוע. שירות כזה יאפשר לכם להתרכז בהיבטים אחרים של האירוע ויבטיח כי האוהל מותקן בצורה הטובה ביותר.

עוד היבט שכדאי לברר הוא אם החברה שבחרתם עבור מכירת אוהלים לאירועים, מסייעת לכם גם ברכישה או השכרה של הציוד הנלווה הדרוש לאירוע כגון: כסאות, תאורה, רמקולים, שולחנות, גנרטור, מיזוג ועוד. רכישה או השכרת אוהלים לאירועים ושאר הציוד תחת קורת גג אחת, מקלה משמעותית על תכנון האירוע וחוסכת התנהלות מול ספקים שונים.

לבסוף, יש לדאוג גם למיזוג אוויר הולם בתוך האוהל, כדי שהאורחים יוכלו להיות נינוחים לאורך כל האירוע וליהנות מהריקודים, האוכל והאווירה החגיגית.

אוהלים לאירועים למכירה או להשכרה מתאימים למגוון אירועים

בין שאתם מחפשים אוהלים למכירה לאירועים ובין שלהשכרה חשוב לדעת שהאוהלים מתאימים למגוון גדול של אירועים: אירועים על חוף הים, חתונות, בר או בת מצווה, מסיבות חינה, פסטיבלים, אירועי חברה וגיבוש, מסיבות שבת חתן, יום הולדת וכל חגיגה אחרת. בעזרת האוהלים תוכלו להפתיע את האורחים שלכם באירוע ייחודי עם אווירה קסומה, אם תבחרו לקיים אותו על חוף הים, ביער פסטורלי, במדבר או כל מיקום אקזוטי אחר.

יתרונות בבחירת אוהלים לאירועים להשכרה

  1. השכרת אוהלים לאירועים מאפשרת לכם גמישות בבחירת מקום האירוע. אתם יכולים לבחור מקום ירוק בטבע, בחצר הבית או בחוף הים.
  2. תקציב: העלות של השכרת אוהלים לאירועים ואפילו של רכישה במסגרת מכירת אוהלים לאירועים, לרוב נמוכה יותר מהעלות של חגיגה בגן או אולם אירועים.
  3. התאמה לכל תנאי שטח. אם אתם רוצים לחגוג ביער, בטבע, בחצר הבית או מול הים, השכרת אוהלים לאירועים מאפשרת לכם להקים אוהל בכל מקום.
  4.  אוהלים לאירועים להשכרה יכולים להיות פתרון מדהים עבור כל מי שמתכנן אירוע של לילה לבן הכרוך ברעש והמולה לאורך כל הלילה, מאחר שניתן להקים אותם גם באזורים הרחוקים משטחי מגורים – שם יש מגבלת הקמת רעש עד 23:00.
  5. השכרת אוהלים לאירועים מאפשרת להתמגן מפני שמש חזקה וגשם ובנוסף, ניתן כאמור להכניס אליהם מיזוג אוויר או אמצעי חימום, בהתאם לעונה ולאקלים. 

 

לסיכום השכרת אוהלים לאירועים משדרגת את האירוע שלכם ומציעה לכם עולם חדש של אפשרויות למיקום חלומי וחוויה בלתי נשכחת.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם