אירוח אירועים מפוארים וטרנדיים, דורש מציאת פתרונות מקוריים. כאן נכנס לתמונה שירות של מכירת אוהלים לאירועים, שיוכל לספק לכם אוהלים ענקיים מרווחים. אוהלים אלו הם מצרך מבוקש בתעשיית האירועים, הודות לאלגנטיות ולמרחב שהם מציעים, המשדרגים כל אירוע. לכן, אם אתם מחפשים אוהלים לאירועים למכירה, להלן כל המידע החיוני בנושא.

למה חשוב לשים לב כשבודקים אוהל לאירועים למכירה?

כשבודקים אוהל לאירועים למכירה, יש כמה שיקולים מרכזיים שחשוב לתת עליהם את הדעת:

  1. הגודל של אוהל לאירועים למכירה:

    כשתתעניינו בנושא של מכירת אוהלים, תגלו כי אוהלים לאירועים למכירה מגיעים בגדלים שונים כדי לתת מענה מושלם לכל סוג של אירוע. לכן, כשאתם נמצאים במעמד של מכירת אוהלים לאירועים, בדקו היטב את המפרט של האוהל ואת המידות שלו: גובה, רוחב, עומק וכדומה. כך תבטיחו שהוא ימלא את מטרתו בצורה אידיאלית ויספק לכם ולאורחים שלכם מחסה ראוי ואירוע בלתי נשכח.

  2. אוהל לאירועים למכירה צריך להיות עמיד ובטיחותי:

    העמידות של אוהלים למכירה היא קריטית, כדי שתוכלו לדעת שהם יעמדו יציבים בתנאי מזג אוויר שונים ושתוכלו להשתמש בהם לטווח הארוך. העדיפו מכירת אוהלים העשויים מחומרים איכותיים – מסגרות חזקות ובדים עבים אך נושמים, שיאפשרו לשמור על אוורור במהלך האירוע.
    כמו כן, הציבו בטיחות כערך עליון, בכל הקשור לנושא של אוהל לאירועים למכירה. וודאו כי מכירת אוהלים לאירועים משמעה כי הם עומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר, כדי שהאירוע יעבור חלק וללא דאגות.

  3. התקנה ופירוק קלים של אוהלים לאירועים למכירה:

    חשוב לזכור כי בעת תכנון והפקת אירוע מוצלח יש די אתגרים לוגיסטיים שצריך להתגבר עליהם וכל דרך להפחית מהלחץ של הפקת האירוע הוא מבורך. התקנה ופירוק יעילים של אוהלים לאירועים למכירה, חוסכת זמן ומשאבים במהלך ההכנות לאירוע ולכן אם אתם נמצאים בתהליך מכירת אוהלים לאירועים, וודאו כי קל להתקין ולפרק אותם שוב ושוב, במיוחד אם הם ענקיים. כמו כן, חשוב לוודא כי קל להוביל אותם ממקום האירוע למקום האחסון וכי קל לאחסן אותם לאחר מכן.

  4. מכירת אוהלים לאירועים עם מיתוג בהתאמה אישית:

    להרבה אירועים יש סטייל, קונספט ומיתוג ייחודי להם. לכן, כדאי לחפש מכירת אוהלים לאירועים בהתאמה אישית. הדבר חשוב במיוחד בבחירת אוהלים לאירועים למכירה שהם ענקיים או גדולים במיוחד, שכן זה אומר שהשטח שעליו אפשר להציב מיתוג הוא גדול יותר ולכן כדאי לנצל אותו בחוכמה ולהשקיע בעיצוב המיתוג.

  5. העדיפו מכירת אוהלים קלים לתחזוקה:

    צריך להביא בחשבון כי אוהלים לאירועים למכירה צריך לתחזק כדי לשמור עליהם במצב טוב. העדיפו מכירת אוהלים לאירועים שלא מצריכים תחזוקה רבה אך במקביל, היו ערוכים לקנות אוהל לאירועים למכירה ולדאוג לו לאורך זמן כדי שישמש אתכם לטווח ארוך ואפילו למספר גדול של אירועים.

 

כמה עולה אוהל לאירועים למכירה?

אין תשובה חד משמעית על השאלה הזו, אם כי ברור כי בכל הקשור לנושא של מכירת אוהלים, עניין התקציב הוא קריטי. טווח המחירים יכול להשתנות בהתאם לקריטריונים שונים וגם אם תחליטו לנצל את שטח הפנים הגדול של אוהל ענקי לאירועים לטובת מיתוג בהתאמה אישית. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לגבי מכירת אוהלים, הוא לרכוש אוהל שיהיה השקעה משתלמת, בהתאם לתקציב שלכם. אם האוהל ענק, איכותי ועמיד, יכול לארח את האירוע בקלות, ניתן למיתוג, לתחזוקה ושינוע ואחסון קלים – כנראה שזה האוהל עבורכם.

רנטליין היא החברה המובילה בישראל בשירותי אטרקציות לאירועים, כמו כן בתחום השכרת ציוד לאירועים – ועל כן נשמח להציע לכם את שירותינו – בכל הארץ!

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם