משבר הקורונה הביא לדחייתם או ביטולם של אירועים שונים בשל הנחיות ההתקהלות המינימליות בתקופה זו. יחד עם זאת ועל אף המצב החדש אליו נקלענו, אין סיבה לוותר על חגיגת יום ההולדת של ילדכם, כי אפשר גם אחרת. קבלו את האטרקציות שניתן להזמין למספר מצומצם של אורחים וליהנות במקסימום.

 

יום הולדת יש רק פעם בשנה

ילדים רבים חוגגים יום הולדת בתקופה מאתגרת זו – ימי הקורונה. בשל הריחוק החברתי הם נאלצים להתפשר על חגיגה משפחתית בזום או להסתפק בחגיגה קטנה עם המשפחה הגרעינית. לפיכך, נוצר מצב חדש בו רבים מהילדים מרגישים מאוכזבים מכך שאינם יכולים לחגוג עם חבריהם ואינם יכולים לארח. יתר על כן, הם אינם מתראים עם חבריהם גם במסגרות הלימודיות ולכן מאוכזבים כפליים.

יום הולדת חוגגים רק פעם בשנה ולאף אחד לא ברור מתי המשבר יסתיים, ולכן נוצרה דילמה – האם לדחות את החגיגה או בכל זאת לחגוג ולשמח את הילדים החוגגים יום הולדת גם בהסגר. חברת רנטליין הבינה שנוצר מצב חדש שבמסגרתו לא ניתן לחגוג אירועים גדולים כמו פעם בשל הנחיות הריחוק וההתקהלות, ולכן יזמה רעיון המתאים לרוח התקופה.

 

האטרקציות שיספקו לכם פתרון בתקופת הקורונה

הורים המעוניינים להפתיע את ילדיהם המציינים יום הולדת בתקופת הקורונה יכולים לעשות זאת גם בגדול וגם בריחוק. למשל, מתקנים מתנפחים להשכרה יכולים להיות פעילות מצוינת לילדי השכונה בחצר הפרטית, בחצר הבניין או בגינה שמצויה במרחק עד 100 מ'. יתרה מזאת, ניתן לשכור מתקן אחד או יותר למשך שבוע, ובכל יום לחגוג עם חבר או שניים. כך למעשה, חגיגת יום ההולדת תימשך לאורך השבוע. אם רוצים להזמין יותר ילדים אפשר גם לעשות חלוקת זמן ולהקציב לכל חבר שעה ביום לאורך השבוע.

לילדים הבוגרים יותר שחוגגים יום הולדת, יתאימו שולחנות משחק להשכרה. גם את השולחנות הללו ניתן לשכור למשך שבוע, ליהנות עם מספר מצומצם של חברים ועדיין לשמור על ריחוק של 2 מ' אחד מהשני. שולחנות פיט כמו סנוקר וכדורגל, עמדת כדורסל, עמדות מולטימדיה עם סימולטור או משחק ריקודים עם ערך מוסף של הפעלה תנועתית – כל אלה יכולים להוות פתרון נהדר לחגיגת יום הולדת בלתי נשכחת בצל הקורונה.

 

איך זה מתנהל?

שולחנות משחק להשכרה או מתקנים מתנפחים להשכרה למשך שבוע יכולים להגיע אליכם מבלי צורך לצאת מהבית, כולל התקנתם והחזרתם. למי שבכל זאת מעוניין, ניתן גם לאסוף אותם באופן עצמאי. אחת השאלות שבוודאי תעלה היא לגבי אופן החיטוי של המתקנים הללו. הרי המתקנים יעמדו אצלכם במשך שבוע – האם אתם תאלצו גם לנקות אותם?

אל דאגה, החברה המספקת את הציוד תדאג לכך שמפעיל מטעמה יגיע לבדוק שהציוד מגיע מחוטא בחומרים אנטי בקטריאליים. כך תוכלו להסיר מעצמכם את הדאגה לניקיון הציוד ולאפשר ביטחון ובטיחות הגיינית לשימוש בהם.

אז אחרי שהסברנו לכם כיצד אפשר לחגוג אירוע בצורה נכונה בתקופת הקורונה אנו נשמח לשתף אתכם בכמה חבילות מומלצות לחגיגית אירוע בצורה מושלמת.

שולחנות משחק להשכרה

שולחנות משחק להשכרה

חבילת אטרקציות לגיל הרך בתקופת הקורונה:

 

  • חבילת ג'ימבורי 6 פריטים ו4 מזרונים באיסוף עצמי ב290 ₪
  • חבילת ג'ימבורי 8 פריטים ו4 מזרונים ובריכת כדורים לתקופה של שבוע עם הובלה והתקנה במרכז ב1000 ₪
  • חבילת ג'ימבורי עם 6 פריטים 4 מזרונים בריכת כדורים ומתקן משמשוונית לתקופה של שבוע ימים עם הובלה והחזרה למרכז רק ב1250 ₪

 

חבילת אטרקציות לילדים בתקופת הקורונה:

 

  • 2 שולחנות משחק 5 פיט להשכרה לשבוע במחיר של 450 ₪ לשבוע באיסוף עצמי
  • 2 שולחנות משחק 5 פיט פלוס שולחן משחק מתנה עם הובלה והחזרה במרכז ב700 ₪ לשבוע
  • השכרת מתנפח לשבוע באיסוף עצמי החל  ב450 ₪  בלבד.

 

ושיהיה במזל טוב לכל החוגגים!

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם