אטרקציות לאירועים קטנים, למבוגרים ולילדים! מתכננים אירוע למספר מצומצם של אורחים? תוכלו לארגן אירוע מושקע ואיכותי שיכלול אטרקציות וגימיקים מפתיעים להנאת המשתתפים. לפניכם מבחר רעיונות 

אירוע בכל המידות

תכנון אירוע דורש חשיבה מקדימה רבה והפקה של מסיבה שתיתן מענה אופטימלי לכלל המשתתפים. כשמדובר באירוע קטן, האתגר הוא גדול יותר ואנו בחברת רנטליין נוכל להפיק אירוע קטן, איכותי ומהנה.

חושבים על אירוע מצומצם ואינטימי? חשוב מאד לתכנן את המיקום שלו בהתאם לכמות המשתתפים. אולם גדול מדי לא יתאים לאירוע שכזה והאורחים ירגישו "מפוזרים", וזה מבלי להזכיר את ההוצאה המיותרת לקיים אירוע במקום שנועד למאות אורחים.

אז מה הפיתרון? לקיים אירוע בחוץ, במקום נעים ואינטימי או למצוא אולם קטן שיתאים למידותיכם.

בכל הנוגע לאטרקציות שתרצו להוסיף לאירוע, גם הן צריכות להתאים למיקום ולאופי האירוע. חלק מהאטרקציות לא מתאימות לאירועים במקום סגור, ובנוסף, אטרקציות לאירועים קטנים צריכות להתחשב בגיל האוכלוסייה. האם האירוע מיועד לילדים? (מסיבת יום הולדת או בר/בת מצווה) או שמא זו מסיבה למבוגרים?

יש לנו את הניסיון להעניק מענה מצוין לאירועים קטנים, שיבטיח לכם יופי של אירוע עם המון הפתעות:

אטרקציות לאירועים קטנים בחוויה יוצאת דופן

אטרקציות לאירועים קטנים לילדים יכולות לכלול אין ספור פעילויות, למשל מתחם משחקים הכולל שולחנות משחק, מציאות מדומה, גרפיטי על חולצות, ציור קריקטורות וגם אטרקציות מיוחדות לרחבת הריקודים ולכניסה לאירוע. כמובן שבתחום האוכל אנו מציעים מגוון עצום של דוכני מזון שיתאימו לאופי האירוע ולמאכלים שילדים אוהבים, כולל בר קינוחים ושתייה, ועוד הרבה דברים טובים.

כשמדובר באירוע קטן למבוגרים אנחנו מעמידים לרשותכם מגוון יוצא דופן של אטרקציות, בהתאם למיקום האירוע.

למשל, אם בחרתם לקיים אירוע פתוח על שפת הים, אנחנו נדאג בראש ובראשונה לפתרונות ישיבה מתאימים למקום, שכוללים פופים ופינות זולה, אמצעי הצללה, שולחנות וכסאות וכמובן את כל מה שמצריך היערכות מיוחדת, כמו אמצעי הגברה, קייטרינג לאירועים שיתאים למקום וכדומה. באופן כזה האירוע יהפוך לחוויה אחת מושלמת בטבע, עם כל הנוחות והאבזור של מקום סגור.

אנו מציעים שפע של רעיונות מעולים לאירועים קטנים, הכוללים בר אלכוהול וקינוחים מיוחדים, קיאק פירות שמכניס הרבה ענין והתלהבות בשל היותו מיוחד, מעוצב וללא ספק טעים, טרי, איכותי ומיוחד.

ברנטליין יש לנו את הנסיון, הידע והכלים להפיק אירועים בכל הגדלים ובכל מיקום בו תבחרו, בין אם זה באולם, בחצר הבית, על שפת הים ועוד. אנו מתחשבים במיקום וכמות האורחים ומסייעים לכם לתפור אירוע לפי מידה, שיכלול מגוון אטרקציות לאירועים קטנים לפי טעמכם, אופי האירוע ובהתחשבות בתקציב.

פנו אלינו עוד היום ונסייע לכם לתכנן אירוע קטן, איכותי ומשובח, בדיוק כפי שתרצו שהוא יהיה.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם