בשעה טובה אתם עורכים אירוע! בין אם מדובר באירוע פרטי, כמו חתונה, ברית מילה, או כל חגיגה נהדרת אחרת, ובין אם מדובר באירוע עסקי, ישנה חשיבות רבה למקום בו תבחרו לקיים את האירוע.

אירועים רבים נערכים באיזור המרכז, משום שזה מאפשר לאנשים המתגוררים בכל הארץ, מצפון עד דרום, להיפגש במקום אחד במרכז, ולא לנסוע מקצה לקצה. המרכז שופע אולמות אירועים, ולא תמיד מלאכת בחירת המקום היא מלאכה קלה. הנה כמה טיפים חשובים מאיתנו, כיצד תוכלו לבחור אולם אירועים במרכז. שימו לב לפרמטרים הבאים:

גודל האולם

כמה אורחים מתוכננים להשתתף באירוע שלכם? אין צורך במספרים מדויקים בשלב ראשוני של בחירת המקום, אבל בהחלט חשוב שתהיה לכם הערכה. אירוע של 250 איש ו-500 איש, הוא אירוע שונה לגמרי מבחינת המקום, הגודל. לא תרצו להצטופף, וגם לא תרצו שתהיה הרגשה של אולם ריק ודל, נכון? חשוב להעריך את כמות המשתתפים ולמצוא אולם שמתאים לכמות הזו.

מיקום נגיש

לא כל האורחים מגיעים ברכב פרטי, חלקם מגיעים בתחבורה ציבורית כמו אוטובוס או רכבת, וחשוב להתחשב בהם, ולבדוק שיש להם נגישות של תחבורה ציבורית לאירוע. במידה ולא, כדאי לשקול להעמיד לרשות האורחים אוטובוס מנקודה מרכזית מסוימת, אשר יסייע להם להגיע לאירוע בקלות ובכיף.

נגישות

חובה לוודא שהאולם שתבחרו נגיש גם לאנשים עם מוגבלויות, אתם לא רוצים לגלות ביום האירוע שאורח או אורחת שלכם רוצים להתפנות בשירותים שניתן להגיע אליהם רק באמצעות מדרגות, או שישנם איזורים שאינם נגישים ובעצם חסומים בפני האורחים שלכם.

עיצוב

איך המקום נראה? האם הטעם נאה בעיניכם? לעיתים אנו ממהרים לסגור מקום שפנוי בתאריך מסוים, בעלות שמתאימה לנו, לפני שהסתכלו כיצד המקום מעוצב, או כיצד הוא יכול להיות מעוצב לאירוע שלנו. ההמלצה שלנו היא לתכנן מראש קווים כלליים לעיצוב האירוע, כיצד תרצו שהוא ייראה, ולוודא עם המקום שמוצא חן בעיניכם, ובו אתם מעוניינים לקיים את האירוע, שיכול לעמוד בבקשות העיצוריות שלכן, או לפחות במהותיות שבהן.

תאורה והגברה

חלק מאולמות האירועים מבינים את החשיבות של הגברה איכותית ותאורה טובה, וחלק לצערנו, לא. חשוב מאוד לשמוע את ההגברה של המקום בלייב. הדבר האחרון שתרצו הוא להגיע לאירוע עצמו ולשמוע את הרמקולים זועקים הצילו, נכון? כנ"ל לגבי תאורה. ביחרו מקום שמציע המון תאורה, המון אור, בכל הגוונים, וכמה שיותר.

אוכל

חשיבות האוכל ידועה לכולנו, נכון? הצלחת האירוע תלויה פעמים רבות באוכל, לכן חשוב שתוודאו שהאוכל שמצע המקום, לשביעות רצונכם, לאחר שטעמתם באופן אישי.

תקשורת אישית עם המקום

יכול להיות שמצאתם מקום שעונה על כל הציפיות המקצועיות, אבל משהו בקשר האנושי לא מחליק לכם בגרון. מכירים את זה? חשוב לא פחות שתהיה הרגשה טובה, תקשורת פתוחה, ושתבחרו מקום שאתם מרגישים כי התקשורת עם המקום והאנשים המייצגים אותו, קולחת, פתוחה, נעימה וידידותית.

שיהיה במזל!

לאחר שלקחתם בחשבון את הפרמטרים הללו, אנו בטוחים שיהיה לכם קל יותר לבחור אולם אירועים במרכז, לקיום האירוע החגיגי שלכם. בהצלחה!

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם