האוכל הוא מרכיב משמעותי וחשוב בתהליך הפקת האירוע שלכם. לא חשוב אם מדובר על חתונה, ברית, בריתה או בת/בר מצווה, האוכל זה משהו שידברו עליו אחרי האירוע ועל כן מומלץ שהאורחים יהנו ממנו ויישארו עם חיוך ובטן מלאה ובעיקר בסוף גם ימליצו לאחרים על ספק הקייטרינג.

לפני הכל – המלצות, המלצות המלצות

כמו בכל קנייה של שירות, מומלץ לקבל המלצות מהספק. אל תתביישו לבקש לדבר עם לקוחות ובמידת האפשר, אף להגיע לטעימות של האוכל (אם אצל ספק הקייטרינג או כאשר יש אירוע לאחד מלקוחותיו). כך תוכלו להתרשם מאיכות האוכל ומקצועיות הספק.

 

יחס וליווי אישי

במהלך ארגון האירוע, עולות כל מיני שאלות לגבי התפריט ויש התלבטויות איזה מנות להוריד ואיזה מנות להשאיר. כאן מאוד חשוב שיהיה יחס מקצועי ושאכן חברת הקייטרינג תלווה אתכם ותעזור לכם בבחירת המנות הסופיות. מעבר לכך, כאן נכנס גם פרמטר השירות באירוע עצמו, כלומר שהמלצרים והצוות שאחראי עליהם, יהיו מיומנים, אדיבים וקשובים לאורחים שלכם.

 

סגנון האוכל

ביחרו אוכל שאתם מתחברים אליו ואוהבים אותו. כיום קיימים סוגי קייטרינג רבים בהם, קייטרינג אסאדו, צמחוני, חלבי ועוד. בקשו מהספק לראות את התפריט ונסו יחד איתו להתאים את המנות שנראה לכם שגם אתם וגם האורחים שלכם יאהבו.

 

סקר שוק

ישנם המון חברות קייטרינג לאירועים קטנים וגם שפים פרטיים המציעים את השירות של דוכני אוכל לאירועים ועל כן מומלץ לערוך סקר שוק. כך תוכלו לקבל מידע בפועל על רמות המחירים הצפויות ולהעריך מי מפריז במחיר ומי נותן מחיר ממש מגוחך ונמוך. יתרה מזאת, קחו בחשבון שהתעריפים משתנים בהתאם לתקופות ולביקוש. במידה ומדובר על אירוע גדול כמו חתונה שיתקיים בקיץ, רמות המחירים יהיו גבוהות יותר. זאת לעומת חודשי החורף, בהם המחיר צריך להיות נמוך יותר.

 

חוזה

אל תוותרו על חוזה עם ספק הקייטרינג. מומלץ לתעד בכתב את המנות שנבחרו, המחיר הסופי ושירותים נוספים שאתם צריכים לקבל במסגרת העסקה, כך תוכלו למנוע הפתעות לא נעימות ותדעו שאתם משלמים את המחיר שנקבע מראש, כפי שסוכם על ידי שני הצדדים.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם