חוגגים יום הולדת לבנכם או לבתכם ומתלבטים כיצד לשמח את ילדי הגן שצפויים להגיע? לרשותכם ג'ימבורי להשכרה. מדובר בערכת משחק הכוללת שמונה חלקים, שניתן להוסיף עליהם פריטים כרצונכם. הג'ימבורי כולל מדרגות, כריות, נדנדות, מגלשות, מדרון ועוד. ניתן להתקין את המשחק הסוחף והמרתק הזה בגינת הבית או בחצרו, ובכך ליצור מעין מיני גן שעשועים לילדים. אם הבית שלכם גדול מספיק- אפשר גם להתקין בתוך הבית, מה שעשוי להיות פתרון מצוין ליום הולדת שנערך בחורף.

הג'ימבורי עשוי מחומר איכותי ובטיחותי ולכן המשחק בו בטוח מכל בחינה שהיא.  ניתן להוסיף שישה מזרנים ובכך ליצור משטח לשעשועים נוספים. כמו כן לבחירתכם – בריכת כדורים.

ילדים – כפי שמוכח- יכולים להשתעשע בג'ימבורי במשך שעות. מגוון הפריטים מאפשר לכל ילד להתנסות בחוויה המשולבת בזמנו החופשי. אין בג'ימבורי מרכיב תחרותי, כך שכל ילד וכל ילדה יכולים לחוות בו הנאה ותחושת הצלחה. המרקם הרך, הצבעים העזים והמגוון של הצורות והגדלים יוצר עושר ססגוני המהווה מרכיב במסיבת יום ההולדת.

אתם לא צריכים  לטרוח. נציג מהחברה מגיע ומתקין את הג'ימבורי וכל מה שעליכם לעשות הוא להתבונן ולרוות נחת מהאופן שבו הילדים משתעשעים ונהנים.  המשק מתאים לא רק לידי הולדת אלא כפעילות מהנה וחווייתית לשעה של כיף ונחת עבור הילדים הקטנים- עם סיבה רשמית או בלעדיה.

שאתם מחפשים אטרקציה ליום הולדת לגיל הרך השכרת ג'ימבורי הינה אטרקציה מומלצת במיוחד עבור הילדים הקטנים.

כל המתקנים עשויים, כאמור, מחומרים העומדים בכל תווי תקן האיכות והבטיחות המחמירים ביותר, בגימור מוקפד ומלוטש, כך שאין כל חשש במשחקיהם של הילדים. הערך המוסף של הג'ימבורי הוא בחוויה המשותפת המזומנת לילדים, אשר תוך כדי המשחק לומדים להתחשב, לוותר, לגלות סבלנות, לשתף פעולה וכל מה שמסייע להם לפתח את כישוריהם החברתיים.

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם