אחד היתרונות הכי גדולים בעבודה בחברת הייטק, אלו התנאים המפנקים. כחלק מזה, אספנו בשבילכם את הרעיונות המוצלחים ביותר כדי שתוכלו לבחור דוכני מזון לאירועים ובמקרה הזה, דוכני שוק ודוכנים נוספים לארוחת בוקר לעובדים שלכם.
על אף כי דוכני מזון לאירועים כוללים גם שולחן שוק בשרי, בישראל לא נהוג לאכול בשר ועוף לארוחת בוקר ולכן נתמקד במבחר דוכני שוק ודוכני מזון על בסיס חלבי.

 

תוכן עניינים

 

דוכן בריאות

  • דוכן בריאות הוא "המבוגר האחראי" בתחום של דוכני מזון לאירועים. אגב, זה שהמזון בריא לא אומר שהוא לא עשיר וטעים. בדוכן הזה תוכלו למצוא למשל:
  • מגוון סלטים טריים וצבעוניים, עם ירקות העונה.
  • שייקים בריאים ומזינים עם פירות, ירקות, יוגורט וחלבון.
  • דייסת שיבולת שועל עם תוספות מפנקות כמו אגוזים, פירות יבשים ופירות טריים.

 

דוכן איטלקי

אוכל איטלקי הוא הרבה פעמים הכוכב של דוכני מזון לאירועים, בכל שעה של היום אך במיוחד בארוחות בוקר. בדוכן כזה תוכלו למצוא מזונות חלביים טעימים כגון:

  • פיצות אישיות במגוון טעמים: קלאסית עוד עם תוספות.
  • פסטות טריות ברוטב עגבניות, שמנת או פסטו.
  • סלט קפרזה מרענן עם עגבניות, מוצרלה ובזיליקום.
  • פוקאצ'ות, לחם שום, סלט פסטה קר.

 

דוכן כריכים

דוכן כריכים מוכיח כי דוכני מזון לאירועים לא חייבים להכיל מאכלים מתוחכמים. לפעמים, כל מה שצריך כדי לפתוח את יום העבודה בכיף זה סנדוויץ' מפנק ממגוון לחמים ולחמניות טריים. הכריכים יכולים למשל להכיל גבינות, ירקות, ממרחים שונים, ביצים, חביתות, ירקות קלויים, ממרחים שונים ועוד.
היתרון של דוכן כריכים הוא האפשרות להציב אותו במסגרת ארוחת בוקר של דוכני שוק. כלומר כל עובד ניגש לשולחן ונוטל את הכריכים האהובים עליו, ללא הגשה לצלחות.

 

דוכן פנקייקים

פנקייקים נחשבים ארוחת הבוקר המתוקה האולטימטיבית ואפשר להגיש אותם עם סירופ מייפל, חמאה, ממרחי שוקולד, ריבות ועוד. אם אתם באמת רוצים לשדרג את הדוכן, הגישו בו גם וופל בלגי חם ומתוק עם קצפת ופירות וקרפים דקים ופריכים במילוי שוקולד, ריבות, גבינה, פירות ועוד.

 

דוכן יוגורט

חובבי ארוחת הבוקר הקלילה יאהבו את הקונספט של דוכן יוגורט, שיכול לתפקד גם בתור שולחן שוק חלבי, שבו כל יוגורט מונח בכלי אישי שניתן ליטול מהשולחן. יוגורט נחשב אפשרות בריאה יחסית שמאזנת דוכני פנקייקים ופיצות ואפשר להגיש אותו עם מגוון עצום של תוספות: פירות, שוקולדים, אגוזים, גרנולה ועוד, או להכין ממנו שייקים טעימים ומרעננים.

 

שולחן שוק חלבי

שולחן שוק הוא קונספט מדליק ופופולרי והוא יכול להכיל כמעט כל אחת מהאפשרויות שהוזכרו לעיל וגם דברים אחרים. שולחן שוק חלבי כזה יכול להכיל למשל:

  • מיני קישים.
  • נגיסוני פיצה.
  • בורקסים במגוון מילויים, ג'חנון, מלאווח עם תוספות וכדומה.
  • גבינות רכות בגביעונים אישיים או חתיכות גבינות קשות.
  • קרקרים, דגים, ירקות חתוכים, מטבלים ועוד.

 

דוכן קפה ומאפה

אף ארוחת בוקר לא שלמה בלי קפה מהביל בדיוק כמו שהעובדים שלכם אוהבים ומאפה טרי. דוכני מזון לאירועים מסוג זה כוללים עמדת קפה המתופעלת על-ידי בריסטה המציע מגוון סוגי קפה יוקרתיים, קפה נמס לחובבי הפשטות, מבחר גדול של סוגי תה, סוגי חלב שונים, סוכר וממתיקים. בנוסף, תמצאו בדוכן זה מאפים מתוקים: קרואסונים, רוגלך, מאפינס, עוגיות, שוקולדים ועוד.

 

שולחן קינוחים

אם אתם מחפשים את המלך של דוכני מזון לאירועים, לכו על שולחן קינוחים מפואר. לשולחן כזה יש אפקט כפול: הוא גם עושה נעים בבטן וגם עושה נעים בעיניים. כיום אפשר לבחור בין שולחן קינוחים מינימליסטי יחסית, לבין שולחן קינוחים מפואר מאוד, עם המון סוגי קינוחים: עוגות, גלידות במבחר טעמים, סופגניות, צ'ורוס ועוד. בכל מקרה, שולחן קינוחים הופך מהר מאוד למרכז ארוחת הבוקר והוא נותן את הפתיחה המתוקה ליום.

 

סגרו עכשיו דוכני מזון לאירועים ולארוחת בוקר

ארוחת בוקר לעובדים תראה להם כמה אתם מפרגנים להם ומעריכים אותם. לכן, כדאי להשקיע כמה שיותר בנושא של דוכני מזון לאירועים וחברת Rentline כאן כדי לעזור לכם בדיוק עם זה. אצלנו תמצאו שירות מעל ומעבר למצופה ומבחר דוכני שוק ודוכני מזון שונים, שישלחו את העובדים שלכם ליום העבודה שבעים ושבעי רצון.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם