אחד הדברים שמשפיעים על הצלחת האירוע הוא איכות המנות שיוגשו לאורחים.

בשנים האחרונות, דוכני מזון לאירועים הפכו לטרנד טעים ומבוקש שיכול לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו לחוויה קולינרית שמשדרת רמה חדשה של סטייל.

כדי שהאירוע שלכם יהיה מוצלח במיוחד, ריכזנו עבורכם רעיונות והמלצות שיכולות להפוך אותו לחוויה חד פעמית ומושלמת עם מגוון דוכני מזון לאירועים.

 

על פי איזה קריטריונים בוחרים דוכני מזון לאירועים?

בחירת דוכני מזון לאירועים היא תהליך משולב שמתבצע על פי כמה קריטריונים, המסייעים לקבוע את סוג המתאים לסוג האירוע וקהל האורחים שלכם:

 

סוג האירוע

סוג האירוע יכול להשפיע על סוגי הדוכנים שיתאימו. לדוגמה, אם מדובר באירוע עסקי נוכל לשלב דוכני מזון יוקרתיים, שולחן שוק מפואר, שולחן שוק חלבי עם מאכלים מיוחדים ועוד. לעומת זאת, באירועים משפחתיים אפשר לשלב דוכנים קלאסיים ומוכרים יותר, שולחן שוק בשרי עם מזון עממי וכדומה.

 

תקציב האירוע

חשוב לקבוע מראש את התקציב שיוקדש עבור דוכני מזון לאירועים ולאחר מכן לחפש אפשרויות התואמות את התקציב.

 

סוגי המזון והתאמתם לאורחים

הבטיחו שיש גיוון בבחירת דוכני המזון לאירוע. למשל: אפשרויות טבעוניות, צמחוניות ומנות המתאימות לילדים. כך כל אורח יוכל להתענג על המזון המוגש באירוע והאירוע שלכם ייזכר לזמן רב כמוצלח ומהנה.

 

גודל האירוע

מספר האורחים ישפיע על היכולת לספק אוכל בצורה מהירה ויעילה. ספק מקצועי של דוכני מזון לאירועים יוכל לעשות לכם סדר ולכוון אתכם לגבי כמות העמדות הנדרשת, כדי לספק את הכמות המתאימה שתאפשר לאורחים ליהנות משירות מהיר ושפע של מנות טעימות.

 

הטרנדים הכי חמים בתחום דוכני מזון לאירועים

בין אם מדובר על מסיבת יום הולדת, בר או בת מצווה, חתונה, חינה, אירוע עסקי או האפי האוור, בחירת דוכני מזון לאירועים צריכה להיות מתאימה לקהל היעד של האירוע, טרנדית ועכשווית.

שולחנות שוק הפכו להיות אחד הטרנדים הפופולריים באירועים וזאת בגלל המבחר, השפע של חומרי הגלם וצורת ההגשה המזמינה, היוצרת חוויה רב-חושית.

 

יש כמה סוגים של שולחנות שוק לאירועים שתוכלו לבחור ביניהם:

שולחן שוק בשרי

הקונספט של שולחן שוק בשרי כולל כמה אפשרויות פופולריות שישדרגו את האירוע שלכם. למשל:

שולחן שוק בשרי המבורגרים: יכול לתת מענה לחובבי הבשר ולהתאים למגוון רחב של אירועים החל ממסיבת יום הולדת, בר או בת מצווה ועד אירועים עסקיים. דוכן ההמבורגרים כולל את קציצות הבשר ומגוון תוספות אהובות: צ'יפס, טבעות בצל,​​ כדורי פירה ורטבים מפנקים.

שולחן שוק שניצלים לאירועים: שניצלים חמים בתוך חלות טריות עם מטבוחה, חצילים מטוגנים, ירקות חתוכים ותוספות שכולם אוהבים יכולים בדיוק לעשות את העבודה ולהעניק לאורחים חוויה בנופך ישראלי וביתי.

 

שולחן שוק צמחוני

דוכני מזון לאירועים צריכים לכלול אפשרויות המתאימות לכולם ומעניקות לכל האורחים חוויה אידיאלית. לכן, אפשר להציב באירוע שולחן שוק צמחוני הכולל בין שאר כדורי פלאפל, פיתות, צ׳יפס, טחינה, סלט ירקות, סביח, חביתות ירק ושאר מאכלים צמחוניים.

 

שולחן שוק חלבי

שולחן שוק חלבי באירועים הוא בחירה אהובה על הרבה מאוד אנשים ומציעה מגוון רחב של אפשרויות לבחירה הכוללות: דוכן פיצות איטלקיות הישר מהטאבון, כריכים מפנקים, מאפים טריים, פוקאצ'ות לוהטות עם ירקות קלויים, פסטות במבחר רטבים, פלטות גבינות עשירה, פירות העונה חתוכים, דבש, אגוזים המוגשים לצד לחמים, קערות סלט רעננות ועוד.

 

שולחן קינוחים

אחרי שבחרתם במנות הפתיחה והעיקריות הגיע הזמן לבחור שולחן קינוחים שלמתוקים שלו, כל האורחים מחכים. מדובר באטרקציה מגרה המשלבת חווית טעמים צבעונית ומתוקה עם מגוון ענק של אפשרויות: מקרונים צבעוניים, קרמבו בעבודת יד, קוביות טופי קראנץ, מיני אקלר וניל, פלטות פירות העונה ועוד ועוד.

 

לסיכום, דוכני מזון לאירועים יהפכו את האירוע לחגיגה של ממש

שולחן שוק חלבי, שולחן שוק בשרי ושולחן קינוחים ישדרגו את האירוע ויעניקו חווית טעמים ייחודית לכלל האורחים. אם אתם לקראת תכנון והפקת האירוע הבא שלכם חשוב שתדעו שחברת ״Rentline״ מציעה מגוון גדול של דוכני מזון לאירועים ושולחנות שוק עם חומרי גלם טריים ובאיכות הגבוהה ביותר, שיעניקו לאורחים שלכם חוויה קולינרית מפנקת ובלתי נשכחת.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם