עונת הקיץ היא עונת האירועים החמה. לא מדובר לאו דווקא באירועים הגדולים לקהל המבוגר, אלא גם לילדים. כעת, בחופשת הקיץ, זוכים הילדים להנות מפעילויות עשירות ומגוונות שהופכות את חופשת הקיץ שלהם לימים נפלאים המלאים בכייף וחוויות.

על מנת להעצים את החוויה של הילדים, תוכלו להעניק להם חולצות ממותגות שיעניקו להם מימד של כייף, תחרות ידידותית ובעיקר מזכרת מהאירוע שבו הם נכחו. חולצות להדפסה מאפשרות לכם בהשקעה נוחה, לקנות את עולמם של הילדים. באילו אירועים תוכלו לשלב את החולצות?

פעילות סיום לקייטנה

קייטנות הקיץ נמשכות עד ליום האחרון של חופשת הקיץ, כך שמדובר על פעילות שהמון ילדים זוכים לקחת בה חלק. בסיום הקייטנה, נהוג להעניק לילדים מזכרת, כשלרוב בוחרים מנהלי הקייטנות בחולצות. כאשר מדובר על חולצות להדפסה, מדובר על חולצת טי-שירט הממותגת בשם הקייטנה, השנה ושם המחזור או הקבוצה.

לחילופין, תוכלו להעניק את החולצות כבר בתחילת הקייטנה, וכך להעניק לילדים חולצות בצבעים שונים המייצגים את הקבוצה בה הם פעילים בקייטנה. בצורה שכזו, אתם תורמים לתחושת השייכות של הילדים. לאורך הקייטנה נהנים הילדים מתחרויות שונות לרבות תחרות במתקני המתנפחים, במשחקי שולחן ופעילויות נוספות.

יום הולדת אתגרי

בימי ההולדת כיום נהוג לשלב אטרקציות לאירועים שהופכות את יום ההולדת לחוויה גדולה לילדים. אטרקציות שנהוג להביא אל אירועי יום ההולדת הם המתקנים המתנפחים המאפשרים לילדים להנות ולקפץ לגובה. המתקנים המתנפחים מאפשרים לכם גם ליצור תחרויות ידידותיות שונות בין הילדים בעת שתחלקו אותם לקבוצות.

תוכלו ליצור ליום הולדת אתגרי, המורכב מתחנות שונות לרבות תחנת המתנפחים, משחקי שולחן שונים כמו סנוקר או כדורסל. החלוקה לקבוצות נוחה במיוחד בעת שהילדים יקבלו חולצות מודפסות בצבעים שונים שכל קבוצה תקבל. מעבר לכך שהילדים יחושו את הקבוצה שלהם מלוכדת ומאוחדת בזכות החולצות, הרי שגם הם חוזרים לביתם עם מזכרת מיום ההולדת.

מסיבת ג'ימבורי גדולה

האמת שלא תמיד צריך סיבה למסיבה על מנת לחגוג. עם שלהי הקיץ, תוכלו להתאחד מספר משפחות ולחגוג לילדכם את מסיבת סיום הקיץ בחגיגה גדולה! הרגעים היפים של הילדים מהחופש הגדול מלווים אותם הלאה לכל השנה, כך שבמקום עוד בילוי בקניון או בבריכה, תוכלו לערוך עבורם מסיבה גדולה שתעניק להם רגעי חופש אחרונים לפני שנת הלימודים.

תוכלו להשכיר אטרקציות שונות ולהרכיב להם פעילות מאתגרת ומהנה המורכבת ממשחקים שונים לרבות שולחן כדורגל, שולחן הוקי, מתנפחים שניתן להנות מהם בחצר הפרטית או בפארק השכונתי ואפילו לפנק אותם עם דוכני אוכל שונים. בעת שאתם מתאגדים כל הורי הכיתה, או החברים הקרובים, אתם יכולים ליצור אירוע מושקע שיחתום להם את הקיץ על הצד הטוב ביותר. ולבסוף, על מנת לחתום את החופש כמו שצריך – חולצות להדפסה בהם אתם מאחלים להם שנת לימודים מוצלחת, יעשו את העבודה.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם