השכרת מצננים יכולה להיות הצלחה גדולה שתרים את האירוע שלכם למקום שלא חלמתם עליו (כן כן, לא מדובר באטרקציה שתרגש את הקהל, תכף נסביר). השכרת מצננים איכותיים תאפשר לאורחים שלכם לשהות באירוע שעות ארוכות, רוקדים, משתוללים, נהנים, משוחחים ובעיקר יבשים. לא משנה באיזה אירוע מדובר, אבל אם הוא מתקיים בקיץ (לצערנו או לשמחתנו, הקיץ במדינת ישראל מתחיל בתחילת מרץ ונגמר בסוף אוקטובר) אתם חייבים מצננים באירוע שלכם, שיאפשר לאורחים שלכם ליהנות ממזג אויר קריר ונעים, גם אם השמש התעוררה במצב רוח לא טוב בבוקר.

השכרת מצננים מתאימה לכל אירוע באשר הוא, בין אם מדובר באירוע יום הולדת בבית פרטי, בחתונה המתקיימת בגן אירועים או אולם אירועים ועד אזכרות ושבעות המתקיימות בבית בו המיזוג אינו חזק מספיק.

 

נקודות חשובות לפני שמשכירים מצננים

השכרת מצננים אינה עניין מסובך אך ישנן מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהם בעת ביצוע הזמנת מצננים. ריכזנו עבורכם מספר טיפים להשכרת מצננים שתהפוך את האירוע שלכם מאירוע חביב לאירוע שאף אחד לא יישכח:

  1. בחרו חברת השכרת מצננים ותיקה ומנוסה בתחום האירועים בכלל ותחום פתרונות הקירור והחימום. חברה המנוסה בתחום זה תסייע לכם לבחור את המצננים המתאימים לכם, בהתאם למיקום האירוע, שעות האירוע, מספר המשתתפים ופרמטרים נוספים ששמורים בסוד ליועצים המקצוענים שלנו. כמו כן חברה מקצועית בתחום זה תדע לשאול את השאלות הנכונות ולתת לכם את הדגשים המתאימים לאירוע שלכם.
  2. שימו לב כי קיימים דגמים רבים בשוק המצננים להשכרה, אל תתפשרו על פחות מהמצננים הטובים ביותר בתחום, ואלו מצננים בעלי בקר לחות, ומנגנוני כוונון של זרם האוויר הנפלט מהמצנן שהשכרתם.
  3. השכרת מצננים מחייבת שתהיה במקום נקודת מים נגישה וזמינה שתוכלו למלא את המצננים בתחילת האירוע.
  4. שימו לב כי המצננים שאתם בוחרים הינם מצננים עם מיכל מים גדול שיאפשר לכם להינות מהאירוע ולא לרדוף אחר תפעול המצננים במהלך האירוע .
  5. טיפ בונוס: רוצים להיות בראש שקט באירוע שלכם ולהתרכז אך ורק בו? חברות השכרת מצננים רבות מציעות כיום מפעיל הזמין במהלך האירוע למילוי המצננים, תפעול תקלות, העברת המצננים ממקום למקום ועוד. בקשו הצעת מחיר למפעיל ותידהמו לגלות כמה זה שווה את השקט שיהיה לכם באירוע.

אז אם אתם מחפשים השכרת ציוד לאירועים עבור האירוע שלכם, הסירו מעליכם משימה אחת ותנו לנו לסייע לכם בבחירת המצננים לאירוע שלכם. צרו קשר ונשמח לסייע.

זקוקים לסיוע בבחירת מצננים לאירוע שלכם? צרו קשר ונשמח לסייע.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם