הנה זה בא – הקיץ כבר כאן, החום והשרב הכבד עדיין לא הגיעו למחוזותינו, פה ושם נתקלים בימים גשומים (מה לעזעזל???), אבל אי אפשר להתכחש לזה- ימי הקיץ הלוהטים בהם השכרת מתנפחים הינה האטרקציה המרכזית בתחום אטרקציות לאירועים.

השכרת מתנפחים לאירועים הינה ברירת המחדל כמעט לכל יום הולדת או קייטנה, ולא סתם. השכרת מתנפחים מספקת חוויה משותפת, מאתגרת ומהנה לילדי האירוע (ואפילו למבוגרים). השכרת מתנפחים יוצרת אינטראקציה בין משתתפי האירוע אשר לא נוצרת באף אטרקציה אחרת- הצחוק, השיתוף והאתגר שבמתקנים המתנפחים גורמים לילדים לפתח מגוון רחב של תכונות, גם אם מדובר באירוע נדיר שקורה כל כמה חודשים.

במיוחד עבורכם, ריכזנו מספר טיפים חשובים להשכרת מתנפחים לאירועים, שיאפשרו לכם להינות מאירוע בטוח ומהנה:

  1. בחרו מתקנים מתנפחים בעלי תו תקן ממכון התקנים או מתקנים מתנפחים להשכרה בעלי אישור מהנדס בטיחות. מתקנים אשר עברו אישור מהנדס או אישור מכון תקנים הינם מתקנים מתנפחים בטוחים לשימוש, ומגיעים עם הוראות שימוש שלא משתמעות לשני פנים, ויאפשרו לכם להינות מהמתקנים בבטחון מלאה.
  2. אם יש לכם אפשרות להזמין מתקני מים – העדיפו אותם. הם גם מקררים את הילדים והם גם מקור בלתי נדלה של צחוק והנאה עבור הילדים שלכם. על פי סקר שערכנו בחברתנו, 80 אחוז מהילדים מעדיפים מתקנים מתנפחים המשלבים מים, כדוגמת מגלשת קצף ומגלשות מים.
  3. לעולם אל תשלבו מתקנים מתנפחים רטובים (עם מים) ומתקנים מתנפחים יבשים- חל איסור מוחלט לשלב את שני המתקנים באותו אירוע- זהו מקור לפציעות וקיים סיכון גדול בהיבטי חשמל, במידה והמפוח אינו מוגן מים, כמפוח של מתקן מתנפח רטוב.
  4. העדיפו לאסוף בעצמכם את המתקן המתנפח- איסוף מתנפח להשכרה יחסוך לכם מאות שקלים בגין הובלה, שלא באמת צריך (אלא אם בא לכם להתפנק).
  5. הקפידו לקרוא את הוראות הבטיחות לכל מתקן- ישנם מתקנים שמתאימים ל-5 ילדים, ישנם מתקנים שמתאימים לעשרה ילדים וישנם מתקנים מתנפחים שמתאימים לילד אחד. כמו כן ישנם הוראות בטיחות בדבר התקנת המתקן, מיקום המפוח, קיבוע המתקן ועוד. הקפידו לקרוא ולמלא אחר כל ההוראות של השכרת מתנפחים. לא בטוחים במשהו? בקשו ייעוץ וסיוע מהחברה ממנה השכרתם את המתנפחים.
  6. העדיפו תמיד מתקנים מתנפחים מבד שמשונית- אין כל פסול במתקנים מתנפחים מבד ניילון, אך השכרת מתנפחים משמשונית עדיפה, בעיקר בשל עמידות המתקן.

 

רוצים טיפים נוספים לאירוע מושלם של השכרת מתנפחים? צרו קשר וקבלו ייעוץ מקצועי עוד היום

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם