השכרת ציוד לאירועים בשרון עושים עם רנטליין! מי מאיתנו לא עורך אירוע פרטי במהלך חייו בגינת הבית, במרכז הקהילתי השכונתי, בבית הוריו או בכל מקום אחר?

כאשר ניגשים לתכנון והפקת אירוע מכל סוג שהוא – חתונה בטבע, בר או בת מצווה או סתם מסיבת גיוס, אחד הנושאים הראשונים הדורשים טיפול הוא השכרת הציוד לאירועים, שכן יש להזמין מראש ככל הניתן, במידה ורוצים לבחור מהמבחר הגדול שיש לספקים בתחום השכרת הציוד להציע.

השכרת ציוד לאירועים בשרון עם מגוון רחב

השכרת ציוד לאירועים – תחום רחב המכיל בתוכו מגוון רחב של תתי תחומים: השכרת כלים לאירועים, השכרת מצננים או פטריות חימום לאירועים, השכרת שולחנות וכסאות לאירועים, השכרת מכונות מזון או דוכני מזון, השכרת אוהלים לאירועים, השכרת אטרקציות לאירועים ועוד.

טרם תחילת הזמנת הציוד אנו נבחר קונספט לאירוע אשר יוביל אותנו בבחירת המוצרים בהמשך. ככל שהקונספט יהיה ברור ומוגדר יותר, כך יהיה לנו קל יותר לבחור את הציוד שילווה אותנו לאורך האירוע.

בשנים עברו כל אירוע נראה זהה – אותם שולחנות, אותן מפות, אותו סכו"ם, אותן כוסות, אותם כסאות. כיום קיים מגוון ע-צ-ו-ם של אופציות לבחירה בכל תחום- כסאות עץ, כסאות פלסטיק, סכו"ם זהוב, סכו"ם כסוף, סכו"ם נחושת ועוד.

במיוחד עבורכם, ריכזנו מספר טיפים לחסכון בעלויות בעת השכרת ציוד לאירועים:

  1. במידה ואתם עורכים אירוע משפחתי קטן וזקוקים לכמות מצומצמת של ציוד- בדקו אופציה לאיסוף עצמי של הציוד, כך תוכלו לחסוך מאות שקלים על הובלה.
  2. בצעו השוואת מחירים מדוקדקת- השוו בין שלושה ספקים, לפחות. שימו לב שאתם משווים "תפוח לתפוח".
  3. חשבו על אפשרות לחסוך בעלויות כלים וסכו"ם ורכשו כלים חד פעמיים מתכלים, אשר גם משווים מראה מהפנט וגם נותנים לאירוע אופי טבעי ומיוחד, תוך התחשבות בסביבה.
  4. הזמינו מראש ככל הניתן- הזמנה מראש תאפשר לכם להתמקח על המחיר ביתר קלות, כיוון שסביר כי ספק הציוד לאירועים יעדיף למלא את היומן, גם אם במחיר נמוך יותר מהמחירים הרגילים.

רוצים טיפים נוספים לחסכון בעלויות השכרת ציוד לאירועים בשרון? צרו קשר וקבלו ייעוץ מקצועי עוד היום.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם