השכרת ציוד לאירועים קטנים עושים עם רנטליין! לנו המומחיות והנסיון שיכולים להקל עליכם את המעמסה של ארגון האירוע ושל תפעולו. כאשר נרצה להכין משקאות או מאכלים, להקפיץ ולשמח את הילדים, או לספק אתגר ועניין למבוגרים, נוכל להזמין כל שרק עולה על דעתנו עבור האירוע הקרב ובא.

שירותי הייעוץ שלנו ישאירו אתכם ללא שאלות ומוכנים לצאת לדרך לקראת אירוע שכל אחד מהאורחים שלכם יזכור. מכונת אייס קפה המלווה בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מתקנים מתנפחים או אפילו קארטינג פדאלים יכולים להיות תוספת מרעננת בכל אירוע, לילדים וגדולים כאחד. אז למה לקנות כשאפשר לשכור ולהינות מליווי מקצועי ואדיב לאורך כל הדרך?

אירוע הוא חגיגה מיוחדת, מפגש של חברים, משפחה ומכרים מסיבה מסוימת, ובכל אירוע נרצה מוקד עיניין שייזכר ויהיה מיוחד, מפתיע ומרגש, משהו משעשע וייחודי. אנו מספקים שירותי השכרת ציוד לכל סוגי האירועים ונשמח לתת לכם שירות שלא ראיתם כמותו. המגוון העצום של אפשרויות הציוד שלנו ישאיר אתכם פעורי פה.

אצלנו תמצאו פתרונות למבוגרים וילדים כאחד, מהנים ופרקטיים, איכותיים ועמידים, ואפילו אם תרצו תקבלו גם את השירות המלא מההתחלה ועד הסוף, שלא משאיר אצלכם אפילו טיפה קטנה של אחריות ונותן לאנשי המקצוע שלנו לדאוג למה שאתם צריכים מההתחלה ועד הסוף.

השכרת ציוד לאירועים קטנים לילדים

ילדים קטנים אוהבים לשחק ובגדול. כאשר אנו מציעים להם דרך כיפית ואקטיבית להוציא את המרץ הרב שיש להם, נוכל להינות משקט רב והנאה מובטחת של הילדים (וגם של ההורים). אנו מספקים את המכונות וגם את המפעילים, באיכות הגבוהה ביותר, מבלי להתפשר על בטיחות ילדיכם.

שולחנות משחק, עמדות קליעה ומולטימדיה

גם המבוגרים שבינינו אוהבים לשחק, ולכן אנו מציעים אפשרויות מתקדמות להשכרת ציוד לאירועים קטנים שמשלבות חברותא והנאה גם יחד. עמדות קליעת חצים או כדורים, שולחנות משחק מכל הסוגים והמינים שרק חשבתם עליהם וכמובן משחקי מולטימדיה מהנים המאפשרים משחקים עם מספר משתתפים רב.

השכרת דוכני מזון

אין אירוע בלי מזון, ועבור אלו שאוהבים לפנק את האחרים הבאנו קטגוריה שלמה של דוכני מזון לאירועים שלא תשאיר אף אחד רעב. אוכל חם, קינוחים, שתייה, ממתקים ומה לא? כל הפינוקים שחלמתם עליהם באירוע המיוחד שלכם!

פתרונות חימום קירור

אין מזג אוויר שהוא יותר מדי קיצוני בשבילנו. קור עז נחמם בעזרת השכרת פטריות חימום בטיחותיות, וחום עז נצנן בזכות השכרת מאווררים מתאימים המשחררים לחות בכמויות קטנות לצינון מהיר ואיכותי יותר של האורחים ושל חלל האירוח בו הם מבלים.

השכרת קארטינג פדאלים

הלהיט החם שיטריף כל ילד וילדה וגם את אחרון המבוגרים – השגעון החדש בתחום השכרת ציוד לאירועים. כאשר אתם מעוניינים להוסיף קצת תחרות ופלפל לכל אירוע שתערכו, קארטינג פדאלים יהיה פתרון נפלא עבורכם ועבור המשתתפים.

אז זכרו – השכרת ציוד לאירועים קטנים עושים עם רנטליין וכך משדרגים את האירוע! אפשר להוציא פחות כסף ולהשקיע אותו בדברים החשובים. בואו להפיק אירוע בצורה נכונה במחיר הגיוני לכל כיס.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם