חוקי משחק בלק ג'ק – מתחילים לשחק בכיף. 

רוצים לשחק בלק ג'ק ולא סגורים על איך לשחק במיוחד עבורכם רשמנו את החוקים למשחק בלק ג'ק המפורסם. 

עכשיו תוכלו להתחיל לשחק כמו המקצוענים ואולי בקלות להגיע ל21 נקודות.

בלק ג'ק הוא משחק הימורים פופולרי ביותר המטרה – לצבור מספר נקודות הקרוב ביותר ל-21 נקודות.
תפקיד הדילר – הדילר משחק את הקופה וכפוף לחוקים ברורים. כל השחקנים משחקים נגדו. אפשרי שרבע שחקנים ינצחו והשאר יפסידו, כולם ינצחו, כולם יפסידו וכו'.

התחלת המשחק: המשחק מתחיל לאחר שכל משתתף מניח במשבצת (Box) שלפניו את הסכום שהוא מהמר עליו במשחק. משתתף יכול להמר ביותר מ- Box  אחד (אם יש Boxes פנויים).
אחרי הנחת ההימורים המשחק מתחיל, הדילר מחלק שני קלפים גלויים לכל משתתף ולעצמו קלף אחד גלוי וקלף אחד סמוי

המשך המשחק: הדילר שואל כל שחקן בתורו מה ברצונו לעשות עם קלפיו. כל משתתף מחבר את סכום הקלפים שבידו. כשהמטרה היא להגיע הכי קרוב ל21. אם השחקן עובר את 21 הוא "נשרף", ובעצם מפסיד בסיבוב הזה ואת הימורו שהניח בהתחלת הסיבוב. לכן, כל שחקן יכול לבקש קלפים נוספים או מצד שני לעצור כאשר הוא חושב לנכון.

כאשר כל השחקנים שיחקו את תורם, תורו של הדילר לשחק. הדילר מתחיל לחלק לעצמו קלפים נוספים, כאשר הוא חייב לעצור אם הגיע ל17 ומעלה, וחייב לקחת אם בידו 16 ומטה. ייתכן גם שהדילר יישרף, אם הוא עבר את ה21.
כאשר הדילר מסיים להוריד קלפים, בודקים מי זכה והפסיד (בין השחקנים שלא נשרפו לפני כן), במקרה שהדילר לא נשרף. אם הדילר צבר יותר מ-21 נקודות ו"נשרף", כל המשתתפים שלא "נשרפו" לפניו, ולא חשוב כמה נקודות פחות מ-21 הם מחזיקים בידם, ניצחו בסיבוב. נגיד והדילר לא נשרף, אז כל משתתף עושה "קרב" נגד הדילר. אם מספר הנקודות שלך קטן מזה של הדילר – הפסדת; אם מספר הנקודות שלך גבוה משלו – זכית; ואם מספר הנקודות שלך שווה לשלו המשחק מסתיים בתיקו: לא הפסדת ולא זכית.

עוד קצת.. "בלק ג'ק" – הוא למעשה קלף אס וקלף כלשהו השווה 10 נקודות (בן מלוכה או 10), צירוף של שני קלפים בלבד. זהו הצירוף החזק ביותר "בבלק ג'ק".

ושאירוע שלכם קרב תוכלו להשכיר שולחנות משחק להשכרה לכל מטרה.

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם