תושבי פתח תקווה היקרים, בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת ומתרחבת  בארץ בכלל ובאזור פתח תקוה בפרט- – מתקנים מתנפחים. כיום ניתן למצוא השכרת מתקנים מתנפחים בפתח תקווה כמעט לכל מטרה ובכל אירוע- השכרת מתנפחים לבת מצוה, השכרת מתנפחים לחתונה, השכרת מתנפחים ליום הולדת, השכרת מתנפחים לבר מצוה, השכרת מתנפחים לברית ועוד אירועים רבים אחרים.

מתקנים מתנפחים מהווים אטרקציה ייחודית, שכן, קשה מאוד למצוא בפתח תקוה אטרקציה המשלבת מספר פעילויות שונות לילדים (וגם למבוגרים) במחיר שווה לכל כיס שלא תשאיר אף אחד אדיש.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים להשכרת מתנפחים בפתח תקווה, שיהפכו את הזיכרון מהאירוע לזיכרון מתוק במיוחד:

  1. בחרו חברת השכרת מתנפחים פתח תקווה ותיקה ומנוסה בתחום- חברה ותיקה ומנוסה תדע להמליץ לכם על המתקנים המתנפחים המתאימים לכם, בהתאם לסוג האירוע ובהתאם לקהל המשתתפים הצפוי באירוע. כמו כן חברה ותיקה תדע לתת מענה למגוון רחב של מתקנים מתנפחים, שכן מדובר באטרקציה יקרה במיוחד (לרכישה). חברה ותיקה ומנוסה תדע להסביר לכם על אופן תפעול המתקן ולתת לכם מענה אנושי בזמן אמת.
  2. בחרו חברת השכרת מתנפחים בפתח תקווה בלבד- בחירה זו תסייע לכם להוזיל בעלויות ההשכרה, בין אם תגיעו לאסוף לבד את המתקנים המתנפחים או בין אם תזמינו הובלה והתקנה, שכן החברה נמצאת במרחק דקות ספורות מכם.
  3. בדקו היטב את מידות הגינה שלכם או את מקום ההתקנה העתידי של המתקן המתנפח, שתפו את חברת השכרת המתנפחים בפתח תקוה במידות הכוללות, וודאו כי ישנו מקום מספר ליתר האטרקציות באירוע (במיוחד אם מדובר באירוע המתקיים בגינה), וודאו כי ישנם מעברים פנויים בכל צידי המתקן המתנפח (חשוב בעיקר לעיתות חירום, חס וחלילה).
  4. בחרו מתקן מתנפח שעשוי מיריעות PVC, ולא מיריעות בד- מתקנים מתנפחים אלו יהיו איכותיים ועמידים הרבה יותר ויאפשרו למספר רב של משתתפים להשתמש במתקן בו זמנית.

טיפ בונוס להשכרת מתנפחים פתח תקווה- זכרו לקבע את המתקן לקרקע, שכן מתקן שאינו מקובע יזוז ממקומו ועשוי אף "לחנוק" את המפוח, ובכך לסכן את המשתמשים בו.

בין אם בחרתם בהשכרת מתנפחים בפתח תקווה לאירוע שלכם או בין אפ בחרתם בכל חברה אחרת מאיזור אחר, זכרו לשמור על כללי הבטיחות וזכרו להשתמש בהיגיון הבריא שלכם על מנת לשמור על משתמשי המתקן המתנפח בכלל ועל ילדים בפרט.

זקוקים לסיוע בבחירת מתנפחים להשכרה לאירוע שלכם? צרו קשר ונשמח לסייע.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם