הפקת אירועים באוויר הפתוח בתקופת החורף עשויה להיות מאתגרת בגלל הרוחות, הקור והגשמים. עם זאת יש פתרון אידיאלי – אוהלים לאירועים להשכרה. בנוסף לאפשרויות ההשכרה, אפשר למצוא אוהלים למכירה לאירועים, המספקים מענה נוח עבור חגיגות המתרחשות תחת כיפת השמיים. בין שמדובר בחתונה, יום גיבוש, בר או בת מצווה, מסיבת אירוסין או כל אירוע משמח אחר, כדאי להיערך מראש בצורה חכמה ולהכיר את האפשרויות הקיימות וזאת כדי ליצור אירוע מיוחד ושמח שמאפשר לכם ולאורחים לחגוג ללא הפרעות.

 

היתרונות של שימוש באוהלים לאירועים להשכרה או מכירת אוהלים לאירועי חורף

תקופת החורף בישראל היא תקופה מעולה להפיק ולתכנן אירוע שמח ומיוחד במינו. בתקופה הזו בדרך כלל לא מתוכננים הרבה אירועים, מה שהופך את האירוע שלכם לייחודי וכזה שהאורחים מצפים לו.

הנה מספר יתרונות מרכזיים של השכרת אוהלים לאירועים או רכישת אוהלים מחברות המציעות מכירת אוהלים לאירועים המתקיימים בחורף:

מקום מוגן מפני מזג האוויר

הפקת אירועים בתקופת החורף ממש לא חייבת להתקיים רק באולם סגור. אפשר ומומלץ לקיים את האירוע במקום לא שגרתי ועדיין ליהנות ממקום נעים ונוח עבור האורחים. בין אם תבחרו בהשכרת אוהלים לאירועים או רכישה מחברות המציעות אוהלים למכירה לאירועים, תוכלו ליהנות מאוהל איכותי באווירה אינטימית וחמימה. יחד עם תנורי חימום או פטריות חימום, ייווצר חלל נעים ומזמין המגן מפני רוחות וגשמים.

 

סטייל ועיצוב

בין אם תבחרו באוהלים לאירועים להשכרה או אוהלים למכירה לאירועים, בשתי האפשרויות השמיים הם הגבול מבחינת העיצוב והסטייל. ניתן לבחור בקונספטים מיוחדים ומרהיבים: עיצוב בהתאם לתחביב עיקרי של בעל האירוע, עיצוב באווירת החורף, מיתוג האירוע בהתאם לגיל החוגג (למשל בריתה, או בא מצווה) ולהיעזר בהשכרת ציוד לאירועים להשלמת האווירה.

 

מה צריך להביא בחשבון כאשר בוחרים להזמין אוהלים לאירועים להשכרה?

הזמנה מראש

כדי למצוא את האוהל המתאים ביותר לאירוע, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף וכן לחפש חברות מקצועיות להשכרת אוהלים לאירועים באוויר הפתוח. לאחר שמצאתם את החברה המתאימה, כדאי לשריין מראש את האוהל המתאים לכם מבחינת המידות וקונספט האירוע.

 

הזמנה מחברה מקצועית המציעה איכות

פנו לחברה מקצועית ומנוסה, שתתמודד בהצלחה עם כל אתגר שעלול לצוץ במהלך אירוע החורף שלכם. כמו כן, כשבוחרים אוהל חשוב לוודא שהוא אכן עשוי מחומרים איכותיים ועמידים מפני גשמים, קור ורוחות. כמו כן ניתן לשדרג את האווירה ולהפוך אותה לחמימה ואינטימית, עם השכרת פטריות חימום או תנורי חימום בתוך האוהל.

 

מה הם היתרונות של אוהלים למכירה לאירועים אל מול השכרת אוהלים לאירועים?

אוהלים למכירה לאירועים ואוהלים להשכרה לאירועים מציעים יתרונות שונים. הבחירה באחת מהאפשרויות הללו תלויה בצרכים הספציפיים של האירוע והמשאבים הזמינים שלכם.

 

היתרונות של מכירה של אוהלים לאירועים:

  • השקעה ארוכת טווח: אוהלים למכירה לאירועים באיכות גבוהה מחזיקים לאורך זמן ויוכלו לשמש לאירועים רבים בעתיד, ללא הוצאה כספית נוספת.
  • גמישות: מי שכבר רכש אוהל, לא תלוי בספקים חיצוניים באירועים הבאים. אפשר להפיק אירוע ולהשתמש באוהל לאירועים מקוריים וייחודים, עם לוקיישן מיוחד: חוף הים, ביער, במדבר ועוד.

 

היתרונות של אוהלים לאירועים להשכרה:

  • אם אין לכם מקום לאחסון האוהל או אם אין לכם צורך קבוע באוהל, השכרת אוהלים היא אפשרות טובה יותר בעבורכם. זאת מאחר שהחברה ממנה שכרתם את האוהל דואגת להתקנה, לפירוק ולאחסון האוהל לאחר האירוע.
  • התאמה אישית: שירות של השכרת אוהלים לאירועים מאפשר לבחור בגודל, בסגנון ובעיצוב המתאים לצורכי האירוע ולתקציב שלכם.
  • השכרת אוהלים מאפשרת לכם להיות בראש שקט לאורך כל האירוע ולהתמקד בבילוי עם האורחים בזמן שהצוות דואג להתקנה ולפירוק האוהל.

 

לסיכום, אוהלים להשכרה מאפשרים לחגוג בחורף בכיף

אם אתם מדמיינים את עצמכם חוגגים את אירוע החורף שלכם מול הים, בטבע או בכל מקום יפיפייה אחר, חשוב שתדעו שחברת Rentline מציעה מגוון גדול של פתרונות איכותיים בהתאמה אישית לכל סוגי האירועים. החל מאוהלים לאירועים להשכרה, אוהלים למכירה לאירועים, ציוד משלים לאירועים, דוכני מזון, אטרקציות חדשניות לאירועים והכל באיכות הגבוהה ביותר.

צוות החברה מורכב ממפיקי אירועים בעלי ותק עשיר בתחום שיוכלו לעזור בבנייה ובתכנון האירוע המושלם, בהתאמה אישית ובכל עונות השנה, כולל החורף.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם