הגעתם פעם לאירוע עם הילדים וגיליתם שבמקום לדבר עם החברים שלכם או לקרוע את רחבת הריקודים, אתם עסוקים בלבדר, להאכיל ולהפיג את השעמום של הילדים? 

אם כן, החליטו מעכשיו שאצלכם באירוע זה לא יקרה ושאתם מעניקים לאורחים שלכם ולילדים שלהם חוויה אחרת. איך? באמצעות אטרקציות לאירועים, שיעסיקו את הילדים ויאפשרו להורים לנוח וליהנות מהאירוע.

 

טיפים לבחירת אטרקציות לאירועים

  1. וודאו כי האטרקציות תואמות לטווח הגילים של הילדים באירוע. הפעילויות צריכות להיות מרתקות וחשוב לתפעל אותן עם הוראות בטיחות ופיקוח הולם, לאורך כל האירוע.
  2. הקפידו שיהיה מגוון אטרקציות, שיתנו מענה לתחומי עניין ורמות אנרגיה שונות. עבור ילדים קטנים כדאי לשקול מתנפחים להשכרה, שתמיד מספקים שעות של הנאה, משחקי ג'ימבורי או הפעלה של אמן לילדים. ילדים גדולים יותר יהינו משולחנות משחק, עמדות פול מון וכדומה.
  3. חישבו היטב על המיקום של אטרקציות לאירועי בתוך מרחב האירוע, כיצד הן יתאימו לו וכיצד הילדים ינועו בבטחה. אם האירוע מתרחש בחוץ, על כר דשא גדול, תוכלו להציב למשל מתנפחים להשכרה. אם האירוע מתרחש באולם סגור, כדאי לשקול מופע לילדים או אטרקציה אחרת.
  4. שלבו את הקונספט והמיתוג של האירוע, בתוך התחום של אטרקציות לאירועים, כדי ליצור חוויה מגבשת וסוחפת. 
  5. השקיעו באטרקציות כיפיות אך גם חינוכיות, המעודדות יצירתיות ומעשירות את הילדים.
  6. בחרו אטרקציות לאירועים המצריכות כמה שפחות מעורבות הורית, כדי שההורים יוכלו להיות בראש שקט וליהנות מהאירוע, מה שיותיר אצלם זיכרון טוב יותר ממנו.

 

בחרו אטרקציות לאירועים בהתאם לתקציב העומד לרשותכם

מכיוון שיש מגוון כה רחב של אטרקציות לאירועים, אפשר וכדאי לבחור אטרקציות בהתאם לתקציב שהכנתם לאירוע ולחפש פעילויות המציעות את התמורה וההנאה הטובה ביותר, בלי להתפשר על איכות ובטיחות. 

זכרו, המטרה היא לספק לילדים חוויות בלתי נשכחות, בטוחות ומהנות. לפעמים, גם לדברים פשוטים יחסית כמו מתנפחים להשכרה, יכולה להיות השפעה משמעותית יותר מאשר לפעילויות יקרות ומשוכללות. מצד שני, אם יש לכם די תקציב, פנקו את הילדים בכל מה שרק אפשר, כדי שגם להם וגם להורים יהיה אירוע חלומי. 

 

אטרקציות לאירוע הולכות נהדר עם השכרת דוכני אוכל

השכרת דוכני אוכל יכולה לשמש כאטרקציה בפני עצמה ויכולה להיות אלמנט משלים לאטרקציות לילדים. כיום יש היצע עצום בתחום של השכרת דוכני אוכל ולכם נותר רק לבחור מה הכי ידבר אל האורחים שלכם, בדגש על הילדים באירוע. השכרת דוכני אוכל כוללת אפשרויות כמו פיצות, דוכני קינוחים מפוארים וטעימים, דוכני שייקים, דונאטס ועוד. יחד עם הפעלות, מתנפחים להשכרה ושאר האטרקציות לילדים, תוכלו ליצור "מיני אירוע" בתוך האירוע ולבנות לילדים עולם קסום של אוכל טעים ופעילויות מהנות לאורך כל האירוע.

 

אטרקציות לאירועים שגם מבוגרים אוהבים

ככל ויש לכם תקציב, פנקו גם את המבוגרים באירוע עם אטרקציות לאירועים, אך מומלץ כי הן יהיו כאלו שגם הילדים ייהנו מהן. למשל: עמדת צילומי סלפי, צלם מגנטים, עמדת גרפיטי על כובעים/חולצות/תיקים, עמדת ציור פורטרטים ועוד. כך לאורחים יש הזדמנות לבלות עם הילדים במהלך האירוע וליצור איתם חוויות שיישארו לתמיד.

 

למקסם את החוויה עם השכרת אוהלים לאירועים

השכרת אוהלים לאירועים משפרת משמעותית את החוויה הכוללת על ידי הוספת מרחב רב תכליתי, המתאים לכל עונות השנה, יוצר אזור מוגדר כמו שילדים אוהבים וחוויה סוחפת בתוך האירוע עצמו.

השכרת אוהלים מספקת מקום מרווח לאירוח אטרקציות שונות וכך אתם יכולים להבטיח שמגבלות המקום לא יגבילו את היקף האירוע או היצירתיות. 

אוהל להשכרה מאשר גם לחגוג בכמעט כל מזג אוויר, שכן הם עמידים בפני שמש וגשם. בתוך אוהלים להשכרה אפשר להעמיד כל סוג של אטרקציות לאירועים: דוכני אוכל מסוגים שונים, מתנפחים להשכרה, מופעים, עמדות איפור, שולחנות משחק ועוד.

 

אטרקציות לאירועים מזמינים מ Rentline

אם אתם מחפשים ספק אמין ואיכותי עבור הנושא של אטרקציות לאירועים, פנו ל Rentline – המומחים בתחום. אנו נספק לכם מגוון אטרקציות ובנוסף, תוכלו למצוא אצלנו שירות השכרת דוכני אוכל וגם השכרת אוהלים להשלמת החוויה. הכל במחירים משתלמים, איכות מעולה ושירות מקצועי ומדויק.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם