החיפוש אחרי אטרקציות לאירועים יכול להיות מתיש. אחרי הכל, אתם חולמים על אירוע חלומי ובלתי נשכח, שילהיב את האורחים שלכם לכל אורכו וישאיר להם טעם של עוד.
אם המצב הזה נשמע לכם מוכר, הגעתם למקום הנכון. המשיכו לקרוא ובסוף המאמר תדעו את כל הטיפים המדויקים לבחירת אטרקציות לאירועים.

טיפים לבחירת אטרקציות לאירועים

לפני בחירת אטרקציות לאירוע, הגדירו את הצרכים שלכם ואת מאפייני האירוע, על כל היבטיו. זה יאפשר לכם לבחור בין השכרת מתנפחים לאירועים בתקציב נמוך יחסית, לבין אטרקציות לאירועים בתעריף גבוה, לילדים או למבוגרים, כפי שנפרט מיד.

החליטו על תקציב עבור אטרקציות לאירועים

הדבר הראשון שיש להביא בחשבון הוא התקציב. הגדרת תקציב מאפשרת לכם לפעול בתוך מסגרת פיננסית מסודרת ולבחור אטרקציות לאירועים המציעות את התמורה הטובה ביותר ושומרות על איכות האירוע, בלי שתחושו נטל כלכלי גבוה מדי.

בדקו בני כמה האורחים שלכם

זה השלב לעבור שוב על רשימת האורחים ועל אישורי ההגעה. אם האירוע כולל ילדים, שווה להשקיע בין השאר באטרקציות המתאימות לילדים. שירות של השכרת מתנפחים לאירוע יוכל לתת להם מענה מדויק במקרה הזה, כמו גם השכרת שולחנות משחק, מפעיל לילדים ועוד. כשהילדים עסוקים ודעתם מוסחת, המבוגרים פנויים ליהנות מהאירוע במלואו ויזכרו אותו לכל החיים כמוצלח ומושקע.

אם האירוע הוא רק למבוגרים, או שרוב האורחים הם מבוגרים, אפשר להשקיע במגוון אטרקציות לאירועים שמבוגרים אוהבים: סטנד אפ, איפור פול מון, מוזיקה חיה, בר אלכוהול אקטיבי, להקת מתופפים ועוד.

חשבו על אופי האירוע

עוד היבט המשפיע על בחירת אטרקציות לאירועים הוא אופי האירוע. באירועים עסקיים העדיפו פעילויות גיבוש ושיתוף פעולה, בעוד ששירות השכרת מתנפחים לאירועים מתאים יותר לאירוע משפחתי מרובה משתתפים.

גם נושא האירוע ואפילו שיקולים עונתיים צריכים להשפיע על בחירת אטרקציות לאירועים. אם למשל אתם עורכים את האירוע בחורף, שווה לבדוק את הנושא של אוהלים להשכרה – פתרון רב-תכליתי ופרקטי לאירוח בלי קשר למזג האוויר. 

אוהלים להשכרה מגיעים במגוון גדלים, כך שאפשר להתאים אותם לכל אירוע, ממסיבות בוטיק ועד אירועי חברה גדולים. הם מגנים מפני גשם, קור, רוחות, שמש חזקה ומזג אוויר לא צפוי.

יתרון נוסף של אוהלים להשכרה הוא האפשרות להקים אותם כמעט בכל לוקיישן וגם לקשט אותם בקלות לפי מיתוג האירוע ולצייד אותם בתאורה, אמצעי חימום/קירור, ריהוט וכל אלמנט שישדרג את הנוחות ואת האווירה.

עוד טיפ לבחירת אטרקציות לאירועים הוא לתכנן היטב את הלו"ז של האירוע. אם מדובר במפגש קצר יחסית, שווה להשקיע באטרקציה שאפשר להקים ולקפל מהר. אם מדובר באירוע ארוך, אפשר לבחור השכרת מתנפחים לאירועים או עמדה אחרת שלא מצריכה תפעול מהיר.

בחרו חברה המציעה הכל במקום אחד

ארגון אירוע תמיד מביא עמו אתגרים מפתיעים. לכן, אם החלטתם לשכור אטרקציות לאירועים, עדיף לכם לבחור חברה מקצועית המציעה מגוון פתרונות לאירועים תחת קורת גג אחת. כך למשל תוכלו לקבל גם שירות של השכרת ציוד לאירועים ולא תצטרכו לדאוג לגבי ריהוט, כלי אכילה ועוד. בנוסף, אם תוכלו לקחת מאותו המקום גם אוהלים להשכרה, לא תצטרכו להתנהל מול מספר גדול של ספקים והאירוע כולו יעבור חלק וללא דאגות.

אל תתפשרו על איכות ועל בטיחות

אי אפשר להפריז בחשיבות של לבטיחות ואיכות בבחירת אטרקציות לאירועים. גורמים אלו הם בעלי חשיבות עליונה כדי להבטיח שהאטרקציות שבחרתם משפרות את חווית האירוע, תוך שמירה על בטיחות המבוגרים והילדים.

חשוב לבחור אטרקציות לאירועים מחברה מוכרת ואמינה, המשכירה ציוד העומד בכל תקני הבטיחות. כך תוכלו להיות בראש שקט לאורך כל האירוע ולדעת שאתם מספקים לאורחים שלכם חוויה מושלמת.

חוגגים בקרוב? פנו ל Rentline – השכרת ציוד לאירועים, אוהלים, אטרקציות לאירועים ועוד

לא משנה איזה אירוע אתם מתכננים, אטרקציות לאירועים הן מה שיהפוך אותו לאירוע שאתם חולמים עליו – מתוקתק, מרשים ובלתי נשכח.

פנו עוד היום למומחים בתחום של אטרקציות לאירועים – Rentline ותיהנו מהיצע עצום של אטרקציות לאירועים לילדים ולמבוגרים, בהתאם לטרנדים החמים ביותר. כמו כן, תמצאו אצלנו שירות משלים של השכרת ציוד לאירועים, אוהלים להשכרה במבחר גדלים וכל מה שיהפוך את החגיגה שלכם לאירוע השנה.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם