כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד, בלתי נשכח וחווייתי. בין שמדובר בחתונה חלומית, בת או בר מצווה בלתי נשכחים, ערב גיבוש או כל אירוע משמעותי אחר, המטרה היא תמיד זהה: ליצור אווירה שמחה ומרגשת באירוע שאף אחד לא יפסיק לדבר עליו. אטרקציות לאירועים הן אלו שבדרך כלל הופכות אותו למקורי ומהנה, אך מי שמחפש אטרקציות כאלו נתקל במבחר גדול ולעיתים קשה לבחור מתוך המגוון ולהחליט מה הכי מתאים לאירוע שלכם. כדי שתבצעו את ההחלטה המדויקת עבור האירוע שלכם, אספנו עבורכם מידע על האטרקציות הכי שוות ולאילו אירועים הן מתאימות.

מתנפחים להשכרה – ההפתעה של החתונה שלכם

כל מי שמוזמן לחתונה תמיד מתלבט אם להביא את הילדים או לא, אם הם ישתעממו והאווירה תיהרס ואם זה מתאים. בכל זאת, תמיד יש מי שמביאים ילדים לחתונות ובמיוחד עבורם, מתנפחים להשכרה זה פתרון נהדר. לילדים תהיה תעסוקה עם אטרקציה פופולרית, ההורים יוכלו לאכול בשלווה, לרקוד וליהנות וזו הדרך הבטוחה להפוך את האירוע לבלתי נשכח. 

עוד בתחום אטרקציות לאירועים שמתאימות לחתונה – בר אקטיבי, שמביא את תרבות האלכוהול השמחה, הישר לרחבת הריקודים. הוא גם מבטל את הצורך לעזוב את הרחבה כדי ללכת להצטייד במשקאות, מה שמשאיר את כולם במרכז העניינים וגורם לאירוע להמשיך להיות תוסס ומהנה.

מחפשים אטרקציות לאירועים של בר/בת מצווה? תחשבו מקורי

אין הורה שלא עושה בר מצווה או בת מצווה לילדים ולא שובר את הראש לגבי אטרקציות לאירועים. אם גם אתם במצב הזה, הרשו לנו להציג את אחד הטרנדים הלוהטים בתחום של אטרקציות לאירועים: איפור פול מון. בהשראת המסיבות המשגעות על חופי תאילנד הקסומים, גם באירוע שלכם תוכל להיות עמדה שבה האורחים יתקשטו באיפור מרהיב זוהר בחושך, שמלהיב בני נוער וגם נראה נהדר בתמונות ובמגנטים.

עוד אטרקציה פופולרית לאירועי בר מצווה ובת מצווה היא להקת מתופפים. זוהי להקה המורכבת מחבורה שמחה ואנרגטית, המלווה בתופים גדולים את הכניסה לאירוע, את הריקודים, הברכות וכל שאר הטקסים הנהוגים באירועים אלו. זוהי תוספת קטנה אך משמעותית והיא משדרגת את האווירה החגיגית והמרגשת של הכניסה לגיל מצוות.

השכרת שולחן שוק שמתאים לכל אירוע

אחת האטרקציות הטרנדיות ביותר היא שולחן שוק, שמתאים לכל סוגי האירועים. השכרת שולחן שוק משמעה שאתם מקבלים שולחן גדול, ערוך בצורה ססגונית ומפתה, ללא כלי אוכל. השכרת שולחן שוק אפשר לבצע עבור תפריט חלבי או בשרי וניתן להניח עליו מגוון עצום של מנות, לדוגמא בהזמנת שולחן שוק בשרי ניתן לקבל: המבורגרים, צ'יפס, קבבים, תוספות, סלטים, מיני כריכונים, קישים אישיים, ירקות, פירות ועוד. כמובן שגודל השולחן זהו דבר דינמי ותלוי בגודל האירוע, אנו מציעים גם קייטרינג לאירועים קטנים במידה ויש לכם אירוע צנוע שתרצו לשדרג אותו

אטרקציות לאירועים בהתאם לעונת השנה

עוד טיפ לגבי בחירת אטרקציות לאירועים, היא להביא בחשבון את העונה שבה מתקיים האירוע. אם למשל אתם עורכים חתונה בקיץ, אתם לא חייבים להעמיד את מתנפחים להשכרה בתוך שטח האולם, אלא במבואה או במדשאות המקיפות את הכניסה. כך יהיה לכם די מקום בתוך האולם כדי להציב סוגים נוספים של אטרקציות לאירועים, בופה עשיר וכדומה. 

בכל מקרה, אחד הפתרונות היעילים ביותר לעקוף את עניין האקלים ביום האירוע, הוא השכרת אוהלים. שירות השכרת אוהלים של חברת Rentline, מאפשר לכם לבחור את האוהל בגודל הרצוי לכם מתוך מגוון גדול אוהלים, שיגנו על האורחים שלכם מכל מזג אוויר, חם או קר. במידת הצורך השכרת אוהלים מאפשר לכם גם להלין בהם את האורחים בסיום האירוע, במקום שכולם יחזרו לנהוג כשהם מותשים מהאירוע המוצלח.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם