אירועים הם הזדמנות מצוינת לחגוג. הם מעניקים לנו הזדמנות ייחודית להתנתק מהשגרה היום-יומית העמוסה ולהגיע למפגש עם אנשים אהובים, לאכול יחד ולבלות על רחבת הריקודים. אחת מהאטרקציות שיכולות לשדרג ולהפוך את האירוע למעניין יותר, ליצור חיבור בין האורחים שלכם ולהעניק עיסוק מושלם עבור הילדים היא – השכרת שולחנות משחק לאירועים.

השכרת שולחנות משחק לאירועים, מבטיחה כי בנוסף לדוכני המזון המגוונים, הבר, הריקודים, המגנטים ושאר האטרקציות השכיחות שיש באירועים, תעניקו לאורחים חוויה מרגשת ומהנאה לכל הגילים. חשוב לציין ששולחנות משחק לאירועים ממש לא נוצרו רק עבור ילדים, במשחקים יש קסם שגורם גם למבוגרים ולא משנה באיזה גיל, לחזור בזמן לימים של צחוק והנאה משותפת עם חברים.

היתרונות של השכרת שולחנות משחק לאירועים

כשמתכננים להפיק אירוע ומחליטים להוסיף שולחנות משחק להשכרה מומלץ לחפש חברה המציעה השכרת ציוד לאירועים, כולל מגוון גדול של שולחנות משחק המתאימים לכל הגילים.

הנה כמה מהיתרונות העיקריים בהפקת אירוע המשלב שולחנות משחק לאירועים:

  1. חווית משחק: שולחנות משחק לאירועים מספקים חוויה סוחפת. הם מבוססים על היבט תחרותי שמוסיף אדרנלין וכיף והופך את האירוע למיוחד במינו.
  2. חיבורים בין אנשים: שולחנות משחק לאירועים יוצרים אווירה משוחררת והזדמנויות עבור אורחים שלא מכירים, להתחבר, לשתף פעולה, לשחק וליצור קשרים חברתיים. בנוסף מבוגרים וילדים יכולים למצוא את עצמם משחקים יחד ונהנים מזמן איכות ייחודי. 
  3. שולחנות משחק לאירועים מעניקים גם הזדמנות לילדים לבלות בעצמם, לשחק וליהנות בזמן שהמבוגרים אוכלים, רוקדים וחוגגים.
  4. מקוריות: יש מגוון גדול של שולחנות משחק לאירועים וניתן להתאים את הסוגים השונים לגיל הקהל ולקונספט האירוע. כך תוכלו ליצור משהו חדש ומיוחד שלא תראו בכל אירוע.

לסיכום, אירוע הכולל השכרת שולחנות משחק לאירועים, הוא אירוע המספק חוויה מקורית המשלבת כיף, חברתיות ויצירתיות ומעניק לאורחים שלכם הזדמנות להכיר, להתחבר, לצאת מהשגרה הרגילה ופשוט ליהנות יחד.

אילו שולחנות משחק קיימים לאירועים?

אחד היתרונות של השכרת שולחנות משחק לאירועים, הוא האפשרות ליהנות ממגוון גדול של משחקים, המתאימים לילדים ולמבוגרים. למשל:

  • שולחן הוקי אוויר
  • עמדת כדורסל
  • שולחן פינג פונג
  • עמדות מולטימדיה, למשל סימולטור טיסה או מציאות מדומה
  • Just dance
  • גלגל המזל
  • משחק פלונטר
  • שולחן סנוקר

בנוסף, יש אפשרות למצוא בחברת השכרת ציוד לאירועים שולחנות משחק למבוגרים בלבד, הכוללים פוקר, בלאק ג'ק, רולטה ועוד עמדות שיסייעו להפיק ערב ייחודי עם תחרויות ופרסים שווים שיוסיפו לאווירה.

מה כולל שירות השכרת שולחנות משחק לאירועים?

כדי ליהנות מהחוויה במלואה מומלץ לחפש חברה המציעה השכרת שולחנות משחק לאירועים עם מבחר גדול.

בנוסף, חשוב לברר אם יש שירות ייעוץ אישי לבחירת המשחקים המומלצים ביותר עבורכם שנקבעים על פי סוג האירוע וגיל האורחים.

עוד היבט שכדאי להביא בחשבון הוא הלוגיסטיקה סביב תפעול השולחנות. לבן בחרו חברה המציעה שירות הובלה והחזרה כולל התקנה של הציוד בבית הלקוח או במקום האירוע.

כמו כן, שווה לברר אם קיימים גם שירותי פרימיום אשר מציעים מפעילים מנוסים לאורך כל הפעילות. כך תוכלו לקבל את מכלול השירותים הקשורים לשולחנות המשחק במקום אחד ויישאר לכם די פנאי להתעסק בהיבטים אחרים של האירוע.

לאיזה סוגי אירועים מתאימים שולחנות המשחק?

שולחנות משחק יכולים לשדרג כל אירוע, להפוך אותו לחווייתי ולתת לאורחים שלכם עיסוק כיפי ומחבר לכל הגילים. לכן שולחנות משחק יכולים להתאים למגוון גדול של אירועים:

  • ימי הולדת לחברים/משפחה
  • בר ובת מצווה
  • חתונות ואירועים משפחתיים
  • אירועים עסקיים וימי גיבוש לעובדים
  • מסיבות רווקים ורווקות

ולמעשה, לכל סוג של אירוע אפשר למצוא את שולחן המשחק המתאים לו. אפשר גם לשלב בין כמה שולחנות משחק ולתת לאורחים טעימה מהנה ממגוון עולמות תוכן. למשל: משחקי כדור לצד מולטימדיה חדשנית, משחקים "של פעם" לצד שולחנות למבוגרים ועוד.

פנו לרנטליין והזמינו שולחן משחק איכותי

Rentline מציעה מגוון גדול של סוגי שולחנות משחק חדשניים ובהתאמה אישית לכל סוגי האירועים בדגש על שירות איכותי ומקצועי. אנו מציעים ייעוץ אישי לבחירת שולחנות המשחקים המומלצים ביותר עבור האירוע שלכם, הובלה והחזרה כולל התקנה של הציוד בבית הלקוח או במיקום האירוע.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם