כדי להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח למרות החום או דווקא בזכותו, חשוב להציע לאורחים מגוון של מזון ושתייה קרירים ומרעננים. 

דוכני מזון לאירועים הם הפתרון האולטימטיבי. הם מספקים אפשרויות כיבוד מגוונות ומציעים חוויה קולינרית ייחודית. מתלבטים אילו דוכני אוכל להזמין לאירוע התוסס שלכם? הנה האפשרויות העומדות בפניכם.

דוכני שתיה שילוו דוכני אוכל לאירועים

רגע לפני שהאורחים שלכם ניגשים לכל דוכן מזון לאירועים, חשוב לקחת לגימה ממשקה צונן שיפתח את האירוע ואת התיאבון. 

דוכני שייקים במגוון טעמים ושילובים, יכולים להיות מושלמים לצינון האורחים תחת שמש הקיץ הלוהטת. לצד דוכני אוכל, הציבו דוכנים המציעים קוקטיילים קיציים, אשר יוסיפו טוויסט מרענן ומתוחכם לכל אירוע. בנוסף, כדאי להציב ברמנים שיגישו מבחר בירות בוטיק קרות. ודאו שדוכן השתייה מצויד גם במים קרים, תה קר ומיצים טבעיים כדי לשמור על האורחים רעננים ומלאי אנרגיה לאורך כל האירוע.

דוכן אוכל לאירועים עם סלטים רעננים

דוכני אוכל עמוסים במנות פתיחה קרות הם חובה בכל אירוע קיץ. חישבו על סלטים צבעוניים עם ירקות, פירות, עשבי תיבול ורטבים קלילים. כמו כן, מנות כמו סביצ'ה, כריכונים קרים או גספאצ'ו יספקו לאורחים שלכם את הקלילות שהם משתוקקים לה ביום חם.

כדי להוסיף טאץ' של אלגנטיות ושיק, התמקדו בהצבת דוכני מזון לאירועים המגישים את מנות הפתיחה והסלטים כמנות אישיות ומנות ביס. כך, האורחים יוכלו גם ליהנות ממינגלינג וגם לאכול את המטעמים בצורה חיננית שתקל עליהם לדבר עם האורחים האחרים ולהסתובב ברחבת קבלת הפנים.

דוכני מזון לאירועים בקיץ עם מנות עיקריות מדהימות

המנות העיקריות באירוע שלכם צריכות להשביע, להוסיף גיוון ועניין לחוויה הקולינרית וכמובן, להתאים לקיץ.

כשאתם בוחרים דוכן אוכל לאירועים עם מנות עיקריות, חישבו על אופציות קלילות המתאימות למזג האוויר החם. דוכן אוכל המציע מנות כמו פילה דג ים צרוב עם סלסת עגבניות, חזה עוף צלוי בלימון ועשבי תיבול, או אפילו מיני המבורגר טלה עסיסי עם צ'ימיצ'ורי, יכול להיות מוקד המשיכה של האירוע. הקפידו לכלול גם אפשרויות צמחוניות ומנות ללא גלוטן, כדי להבטיח שלכל אורח תהיה מנה מתאימה בדוכן האוכל.

למנה אחרונה – דוכנים לאירועים על טהרת היוגורט

יוגורט הוא אלטרנטיבה קלילה ודלת שומן לגלידה, והוא עדיין מספק את המתיקות המרעננת שכולם אוהבים.

דוכן אוכל לאירועים יכול להציע לאורחים מגוון רחב של יוגורטים בטעמים שונים, החל בפירות קלאסיים ועד טעמים מפתיעים. כדי לשדרג את הדוכן, הוסיפו בר תוספות עם פירות טריים, גרנולה, שברי שוקולד או סירופים מעניינים ותנו לאורחים שלכם ליצור את שילובי היוגורט האהובים עליהם.

מעבר להיותו קינוח מרענן, דוכן אוכל עם יוגורט מציע גם אפשרות בריאה יותר למתוקים. עם יוגורט דל שומן או יוגורט יווני עשיר בחלבון, אורחים הרגישים לבריאותם יכולים ליהנות מפינוק קריר ללא רגשי אשמה.

האפשרות המושחתת – דוכני אוכל עם קינוחים וגלידות

מי שלא מעוניין ביוגורט רזה ומגיע לחגוג בגדול גם באוכל, ימצא דוכן מזון לאירועים הכולל שפע של קינוחים קרים, החל בסלט פירות טריים ועד סורבה, גרניטה או גלידות בטעמים מפתיעים. 

גם דוכן אוכל המוקדש כולו לגלידה עשויה להיות הצלחה מסחררת, עם גלידות בטעמים מעניינים כמו לוונדר, בזיליקום או שוקולד מריר. קינוחים קלילים כמו פבלובה עם פירות יער או טארט גבינה עם אפרסקים יכולים להיות הלהיט של האירוע שלכם.

לסיכום, דוכני אוכל לאירועים הם הבסיס לאירוע

עם דוכני אוכל מתוכננים היטב, מנות עיקריות מגוונות וקלילות ושפע של תוספות רעננות, האורחים שלכם ייהנו מחוויה קולינרית בלתי נשכחת שתשאיר אותם שבעים, מרוצים ומוכנים להמשיך במסיבה הקיצית המדהימה שארגנתם להם.

כשהאורחים שלכם יתפנקו סביב דוכן אוכל המגיש שייקים מתוקים, מנות עיקריות מדהימות או גלידות מפנקות, הם יעריכו את המחשבה והמאמץ שהושקעו בבחירת הכיבוד המושלם. 

דוכן אוכל לאירועים של Rentline – הבחירה הנכונה לאירוע שלכם.

פנו עוד היום ל Rentline – מומחים להקמת דוכני אוכל מכל הסוגים, לאירועי קיץ ובכל עונה. אנחנו נביא אליכם את דוכני מזון לאירועים האיכותיים ביותר, המבוססים על חומרי גלם משובחים וצוות שירות מעולה שיתפעל את הדוכנים לאורך כל האירוע.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם