הייתי מעריץ של מיכאל לתקופה ועכשיו אנחנו סוף סוף נפגשים  ב"לדפוק חתונה". אני אוהב את זה שהעסק שלה כל כך ממוקד בלעזור לאישיות הלקוחות שלה להבריק ביום החתונה שלהם. אני משתוקק שכל זה יהיה אמיתי ואותנטי בחיי ובתמונות שלי. זה מה שאני אוהב בנגיעות של מיכאל המביאה עמה ליום החשוב ביותר עבור הלקוחות שלה. התרגשתי כל כך שהיא הסכימה לכתוב כתבת אורח לאתר שלי. תודה מיכאל!

שש הסיבות המרכזיות לשכור את שירותיו של מעצב חתונות

אני מיכאל פרידמן, בעלת חברת עיצוב ופרחים לחתונות שממוקמת בברוקלין, ניו יורק. זוגות שוכרים את שירותי על מנת לאפשר לאישיות שלהם לזרוח ביום החתונה שלהם, דרך הצורה שבה החתונה נראית ומרגישה. אני יוצרת ערכת נושא, פלטת צבעים ותפאורה מותאמת אישית שייצרו מסיבה שהזוגות יאהבו ומשקפת את מי שהם. כל זה עם טוויסט מודרני וצבעוני. אני פה לחלוק עמכם את חמש הסיבות העיקריות מדוע, אני חושבת, שאתם צריכים לשכור את שירותיו של מעצב חתונות שיביא את הכישרון האומנותי ליום שלכם.

  1. אתם עמוסים לעייפה בבלוגי חתונה, מגזינים וגחמות חמותכם.

על לוח עיצוב החתונה שלכם יש מיליארד סיכות, או שפשוט אין לכם זמן לפינטרסט. כשלקוחות שוכרים את שירותי אני עוזרת להם לנפות הכל וליצור ערכת נושא לחתונה שמספרת סיפור. אני אלמד הכל עליך ועל ארוסך- תחביבים, אוכל מועדף, תלבושות, עיצוב הדירה שלכם- ואשתמש במידע זה ליצור חזון מעוצב לחתונה.  אני אדבר אתכם על הבנאי של מדף הצנצנות. היה אכפת לכם מזה לפני שהתחלתם להסתכל בבלוגי חתונות? אם לא, כנראה שלא הייתם צריכים אותם בחתונה. עיצוב החתונה שלכם הוא הטוב ביותר כשהוא משקף אותכם ואת אישיותכם, ולא את מה שבטרנד העכשיווי בשפע אתרי החתונות. פלטת הצבעים תעוצב להתאמה מלאה עם ערכת הנושא המועדפת עליכם. כך שתתמודדו עם ההחלטה איזה צבע לבחור למפיות, תבחרו צבע מפלטת הצבעים וסיימתם. רואים, זה קל.

  1. אתם אוהבים אומנות.

הכנתם מלא אפשרויות לעיצוב החתונה שלכם? נהדר! עכשיו אתם צריכים מישהו שיראה את החזון שלכם ויתאים הכל בשבילכם. ב"מיכאל פרידמן" אנו עושים זאת. אני אקח את כל העיצובים המדהימים האלו, טעמים, הזמנות וכו' שעבדתם עליהם חודשים רבים, אמלא את החסר עם עיצוב המותאם אישית ופרחים שעיצבתי רק עבורכם, ואקרע את עצמי עד יום החתונה שלכם לוודא שהכל יהיה בדיוק כמו שחזיתם.

  1. אתם רוצים שלחתונה שלכם יהיה מגע ידכם האישי, אבל לא יודעים איך להשתמש ברובה דבק ויכולים לבזבז יום שלם בקשירת סרטים על תוכניות? שכרו מעצב חתונה שיעצב ויכין לכם פרטי תפאורה מותאמים אישית ליום החתונה שלכם.

בהתבסס על ערכת הנושא ופלטת הצבעים שיצרתי לכם, אני אעצב תפאורה אומנותית וזרי פרחים שיתאימו לסיפור שלכם. רוצים חתונה בסגנון שנות ה-70 עם אורות בוהקים ותקליטים ישנים? בואו נעשה את זה. מה עם חתונה בסגנון שחור לבן עם פאייטים מזהב ונרות? אני אגרום לזה לקרות עבורכם. לתפאורה שלכם יהיה מגע מיוחד ובלי שתישרפו את רובה הגומי.

  1. אתם רוצים את התמונות שאתם רואים בבלוגי חתונות עם התאמות אישיות.

שיקלו לשכור את שירותיו של מעצב חתונה שיבטיח שלצלם שלכם יש את כל הפרטים לצילום. לדוגמה, אני אסדר את הזמנת החתונה שלכם על מנת שהצלם יוכל לצלם תמונה מושלמת.  אני אוסיף אביזרים, תפאורה ורקע לטעמכם החופשי על מנת להקפיץ את האנשים בקבלה לאירוע.  אם צילומים עם פרטים חשובים לכם, מעצב אירוע שיהיה שם ביום החשוב יהיה שווה את הכסף.

  1. אתם משתוקקים לחבר עם טעם טוב וחוש עיצוב חזק שיביא רעיונות.

להתחתן זה תהליך מלא בלחצים. יש הרבה טבחים במטבח, וכולם עם דעות משל עצמם על כל פרט קטן. החזון שלך, החזון של ארוסך, מחשבותיהם של חבריך הטובים, רעיונותיה של אימך ודעותיה של חמותך יכולים להיות שונות לחלוטין. את צריכה מישהו שיתן לך עצה ישירה ומקצועית לקבלת החלטות עיצוביות. מעצב חתונות הוא האדם הזה. אני פה לשלוח מיילים בשתיים לפנות בוקר כשאת ערה בגלל חרדות אודות מה יהיה צבע האבנט של השושבינות. אני האדם שיכול בשלווה להסביר לאמא שלך שאת וארוסך מעדיפים מפות בצבע  ירוק בוהק על שנהב מסורתי ולמה. אני יכולה להסביר למה 3000 ₪ נוספים על נרות יעלו בצורה דרמטית את האווירה הרומנטית בקבלה שלה השתוקקתם ושיתנו לצלם שלכם מעט יותר אור שיצלם תמונות יפהפיות שעבורן אתם משלמים לו. אני אגיד לך שעבודת יד טובה אינה מתאימה לתקציב שלך וזה בסדר, אף אחד לא ישים לב. את ומיועדך תרקדו בלילה מוקפים בתפאורה ופרחים שיגרמו לכם להרגיש את השמחה, את ההנאה והכל ב-110% התאמה אישית רק ליום החתונה שלכם.

 6. השכרת ציוד לחתונות – לעצב את החתונה בהתאמה אישית .

אירוע החתונה שונה מיתר האירועים החשובים במהלך החיים ! רובנו רוצים לקיים את האירוע המושלם ולתת לאורחים חוויה מיוחדת שתיזכר לשנים רבות.

טרנד החתונות בבתים פרטים והפקת אירוע חתונה במקומות לא קוניבציולנים הפך בשנים האחרונות לדבר שבשגרה בזכות היכולת של כל זוג לארגן לעצמו את החתונה מאפס ומבלי לחרוג מהתקציב המוגדר.

יש להורים שלכם חצר גדולה ? אתם גרים במושב או בקיבוץ? מצאתם מקום מיוחד בחוץ להתחתן ואתם מחפשים מקום שיספק לכם את כל הציוד לחתונה? מעצבת החתונה תוכל לעזור לכם במיוחד במקרים מעין אלו בהם "בונים מאפס" ומעצבים את מקום האירוע, כמו כן המעצבת, כאחת שעוסקת בתחום מזה זמן רב ומכירה אנשים תוכל לעזור לכם לשכור ציוד מספק אמין ואיכותי, שלרוב, היא עובדת עימו באופן קבוע, ולעיתים, אף תקבלו הנחה משמעותית בהשכרת הציוד לאירוע שלכם.

 

באמצעות המפיקים המקצועיים והמנוסים שלנו בכלל התחומים ובתחום החתונות בפרט, תוכלו לקבל ייעוץ בנושא התאמת הציוד לאירוע שלכם בהתאם למקום האירוע, מספר המשתתפים והתקציב המוגדר.

נשמח לעמוד לרשותכם בבחירת הציוד להשכרה אותו לו אתם נדרשים.

השכרת ציוד לאירועים – מעכשיו גם לחתונות

צוות Rentline

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם