אירועים משפחתיים הם הזדמנות נהדרת למפגש מגבש. עם זאת, לעתים קרובות ההורים והמבוגרים עסוקים בשיחות ואינטראקציות בינם לבין עצמם, בעוד הילדים משתעממים ומחפשים תעסוקה. 

הפתרון המושלם לכך – שולחנות משחק להשכרה, ייחודיים ומלהיבים, המותאמים במיוחד לילדים. המגוון הרחב של משחקי שולחן להשכרה מבטיח שכל ילד ימצא עניין ועיסוק, בעוד ההורים יכולים ליהנות מזמן איכות פנוי לעצמם. 

המשיכו לקרוא כדי להיחשף לכל המידע החשוב על שולחנות משחק להשכרה, למה חשוב לשים לב וממי כדאי להשכיר אותם.

לאילו אירועים מתאימים שולחנות משחק?

שולחנות משחק להשכרה מתאימים להרבה סוגי אירועים. סוג אחד של אירועים שהם מתאימים לו, אלו אירועים של ילדים, שבהם רוב האורחים הם ילדים. למשל: בר מצווה ובת מצווה. גם באירועי צהריים, כמו ברית או בריתה, אפשר למצוא יותר ילדים מבאירועי ערב ולכן כדאי שיהיו בהם מבחר אטרקציות לאירועים.

יחד עם זאת, משחקי שולחן להשכרה נועדו בין השאר כדי להעסיק את הילדים בזמן שההורים מבלים ולכן, אפשר לשים אותם בכל סוג של אירוע: חתונות גדולות או קטנות, ימי הולדת וכדומה.

כשמשכירים שולחנות, בטיחות היא מעל הכל

כשאתם בודקים לגבי שולחנות משחק להשכרה, שימו לב להיבט הבטיחותי. יש לוודא שהשולחנות יציבים, ללא פינות חדות או חלקים בולטים מסוכנים. המשטחים צריכים להיות חלקים וקלים לניקוי. רגליים מתכווננות הן יתרון, כי הן מאפשרות התאמה לגובה הילדים.

חשוב גם להבטיח  כי כל שולחנות המשחק באירוע עומדים בכל תקני הבטיחות לילדים. יש לוודא עם החברה המציעה משחקי שולחן להשכרה, שחומרי הגלם מהם עשויים השולחנות איכותיים, בטוחים, לא רעילים ועמידים בפני אש.

השכרה ממקור אמין ובעל ניסיון בתחום של אטרקציות לאירועים, היא המפתח לראש שקט במהלך האירוע וידיעה כי הילדים משחקים בצורה מהנה ובטיחותית.

הציעו לילדים מגוון גדול של שולחנות משחק

כדי לשמור על רמת עניין גבוהה לאורך כל האירוע, מומלץ להציע לילדים סוגים שונים של שולחנות משחק, שיתפסו את תשומת הלב שלהם.

השולחנות הפופולריים ביותר הם הוקי אוויר וכדורגל שולחן, שסוחפים ילדים בכל גיל. משחקי שולחן להשכרה אחרים יכולים להיות סנוקר, כדורסל ועוד.

יש ילדים שיהינו ממבחר שולחנות משחק להשכרה עם פעילויות הרכבה או יצירה. לעומתם, יש ילדים שיעדיפו אטרקציות לאירועים מבוססות VR, שגם הן נכנסות תחת משחקי שולחן להשכרה.

כאמור, מומלץ לתת טעימה מהכל, כדי שהילדים יוכלו להתנסות במבחר שולחנות במהלך האירוע.

התאימו את שולחנות המשחק לקונספט של האירוע

אחד היתרונות של השכרת אטרקציות לאירועים הוא האפשרות להתאים אותם לקונספט הכללי של האירוע, כדי להעצים את החוויה ולהפוך את החגיגה לבלתי נשכחת. 

הדבר נכון גם לגבי שולחנות להשכרה. אם אתם חוגגים אירוע תחת נושא מסוים, כדאי להקדיש מחשבה לבחירת משחקי שולחן להשכרה עם מוטיבים מסוימים, או לקשט אותם בהתאם להם.

עוד חשוב להביא בחשבון את גילי הילדים המשתתפים באירוע ולהתאים להם את שולחנות המשחק. ילדים גדולים יותר ייהנו משולחנות כמו ביליארד ועמדות מולטימדיה ואילו ילדים קטנים יותר יתחברו להוקי אוויר וכדורגל שולחן, שהם שולחנות קלים לתפעול.

כמה שולחנות משחק כדאי לשים באירוע?

התשובה לשאלה כמה שולחנות משחק להשכרה כדאי לשים באירוע, תלויה כמובן במספר המוזמנים ובמספר הילדים הצפויים להיות באירוע.

לכן, לפני שפונים לחברה העוסקת בתחום של השכרת אטרקציות לאירועים, יש להכין רשימת מוזמנים ולהבין גם כמה ילדים מתכוונים להשתתף.

אם מדובר באירוע קטן, ייתכן וכמה שולחנות משחק להשכרה יספיקו, בלי שייווצרו סביבם תורים ואי נעימויות. לעומת זאת, אם מדובר באירוע גדול, ייתכן ויהיה צריך להציב כמה משחקי שולחן להשכרה מכל סוג, כדי שהילדים לא יצטרכו להמתין זמן רב לשחק ויאבדו עניין באטרקציות.

מחפשים אטרקציה לאירועים? פנו עכשיו ל Rentline

אם אתם מתכננים אירוע ומחפשים אטרקציות לאירועים, זה הזמן לפנות אלינו ל Rentline. אנו מתמחים בתחום של השכרת אטרקציות לאירועים, כולל שולחנות משחק להשכרה. זוהי השקעה לא גדולה עם יתרונות רבים והשולחנות הופכים לחלק מרכזי בהפקת אירוע מושלם ובלתי נשכח.

כדי שגם האירוע שלכם יהיה מוצלח ויוצא דופן, פנו אלינו עוד היום ונציע לכם מגוון אטרקציות לאירועים בהתאמה אישית.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם