הפקת אירועים זוהי משימה לא פשוטה, יש להתארגן מראש ולתכנן בדיוק מה רוצים שיהיה באירוע וזה כולל: ארוחות, עיצוב המקום, פעילות ותכנית ביצוע.

אם בקרוב אתם חוגגים אירוע מיוחד אבל לא רוצים משהו "רגיל" אולם אירועים סטנדרטי אלא סוג של אטרקציה במיוחד שהאירוע מיועד לילדים או נוער, מתנפחים להשכרה זוהי אפשרות מצוינת שבקלות יכולה לשדרג את האירוע לאחר ומיוחד ולא שגרתי.

מה חשוב לדעת בתחום מתנפחים להשכרה?

כיום יש חברות רבות המציעות מתנפחים להשכרה ובכל זאת איך ניתן לבחור משלל ההצעות את ההצעה הטובה ביותר?

חברה עם ניסיון– זה חשוב והכרחי משום שחברה שיש לה ניסיון היא גם מודעות לסכנות הקיימות ובהתאם לכך מתאימה לכם את סוג המתנפחים בהתאם לגודל המקום, הגיל והאטרקציה.

ברגע שיש לחברה ניסיון היא היא מבצעת תחזוקה שוטפת של המתקנים ובכך מבטיחה שהציוד תקין ולא מסוכן.

להתאים את המוצר הנכון לאירוע המיועד– גם כאשר מדובר באירוע קטן של עשרות בודדות של משתתפים ועדיין אתם רוצים מתנפחים חשוב מאד להתאים את המתנפחים לאירוע עצמו, גם הוא לא יקר . חברה אמינה תמליץ לכם על מה שאתם צרכים ומה שלכם מתאים, ולא מה שיקר יותר. כי לפעמים מה שיקר יותר הוא לא בהכרח מה שצריכים. לכן חשוב לבדוק זאת מראש.

תקציב מקסימאלי– כדי שהאירוע יעבור בשלום, ותהיו שמחים ומאושרים על זה שבחרתם בחברת מתנפחים להשכרה , פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון וזה התקציב. תחשבו טוב כמה תרצו להוציא על מתנפחים להשכרה, בדקו היטב את טווח המחירים, עשו רשימה ולאחר מכן תקבעו את הסכום המדויק. כך תמנעו מהוצאות מיותרות .

השכרת מתנפחים באירועים כיום היא הפעילות המועדפת על רוב הגילאים, ולכן תנו לילדים ליהנות ולהשתולל אך זכרו בחירה נכונה בחברה אמינה בתחום המתנפחים – על זה לא מתפשרים.

בטיחות היא החשובה מכל ואתם רוצים שכל הילדים שבאו לשמח ולשמוח באירוע יחזרו בריאים ושלמים ועם אנרגיה.

לכן בדקו את כל הדברים לפני וכך תבטיחו לכם אירוע מקפיץ ובטיחותי במיוחד.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם