כאשר אנחנו עורכים אירוע עלינו לדאוג לאטרקציות שונות לאורחים שלנו, לא רק אטרקציות בדמות מתקנים להפעלות, מתקנים שמיועדים בעיקר לילדים ובני נוער, אלא גם אטרקציות של אוכל, הן לילדים והן למבוגרים.

אנחנו יכולים להזמין דוכני אוכל שונים ומיוחדים מחברות קייטרינג, כפי שקורה באירועים רבים, ואנחנו יכולים להזמין לצידם מכונות שונות שמציעות מאכלים ושתייה מסוגים שונים. למשל מכונות להכנת ברד, מכונה להכנת שערות סוכר, מכונה להכנת גלידה ועוד. אחת האופציות הפופולארית ביותר בתחום האירועים היא השכרת מכונת פופקורן.

כפי שאפשר להבין מהשם, מדובר במכונה שמאפשרת לנו להכין פופקורן בצורה פשוטה, כל מה שאנחנו צריכים זהאת מכונת הפופקורן עצמה, לשים בה שמן, למלא אותה בגרגרי תירס ולהדליק את גוף החימום. תוך מספר דקות נהנה מקערה מלאה בפופקורן. השכרת מכונת פופקורן מתאימה למגוון אירועים, הן בבית והן בטבע, החל מימי הולדת, מסיבות כיתה, מפגשים חברתיים, הקרנת סרטים ועוד. פופקורן הוא אחד החטיפים האהובים על כל הגילאים, החל מילדים וכלה במבוגרים, הוא עשיר בסיבים תזונתיים, מכיל מעט סידן, ברזל, ויטמינים, הוא לא מתוק מדי, ובקיצור הוא בריא וטעים.

חוץ ממכונת פופקורן תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של השכרת דוכני מזון לאירועים, דבר שיכול להפוך את האירוע שלכם לחגיגה טעימה ומיוחדת שלא רואים בכל מקום!

אחד היתרונות של פופקורן הוא שניתן לתבל אותו במגוון תבלינים וכן להוסיף לו תוספות שונות שהופכות אותו לטעים יותר, מתוק, חמוץ או מלוח. כך למשל, לצד השכרת מכונת פופקורן, אתם יכולים להציע מטבלים שונים, דוגמא שוקולד מריר, דבש או מייפל, ולהזמין את האורחים שלכם לשים בקערת הפופקורן שלהם כפית אחת מכל אחד מהמטבלים הנ"ל. כמו כן תוכלו להציע תבלינים דוגמא שום כתוש, טימין או לחילופין לשם שמן זית, עגבניות מיובשות, חמאה או אפילו קארי. אפשרויות נוספות להכנת פופקורן הם גבינת פרמז'ן (ניתן לשים אותה בקערה על הפופקורן החם והגבינה תותך כמו בפיצה), שום ובזיליקום, קרמל ועוד.

אם האורחים באירוע הם ילדים, יש לוודא שהם לא לקחו דברים חריפים (אולי עדיף להימנע מלהציע אותם בכלל שלא ינסו) ושהם לא לקחו יותר מדי דברים מתוקים.

לסיום, אנחנו מזמינים אתכם לבחון השכרת מכונת פופקורן לאירוע הבא שלכם.אנו בטוחים שגם אתם וגם האורחים שלכם ייהנו ממנה ומקערה מלאה בפופקורן איכותי.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם