יום ההולדת, לשמחתנו או לצערנו, מגיע פעם בשנה. ובכל שנה אנחנו מעוניינים שאירוע יום ההולדת שאנחנו מארגנים עבורנו או עבור מישהו הקרוב לנו יהיה באמת חד פעמי. המפתח העיקרי להצלחת המאורע הוא בחירה נכונה של מקום בו תיערך החגיגה, מה שאינו מובן מאליו על רקע מגוון האפשרויות הרחב שעומד בתחום. אספנו עבורכם מספר דגשים שיסייעו לכם לבצע את ההחלטה הטובה ביותר בסופו של יום.

שלל מקומות אפשריים

כמעט תמיד, תכנון יום ההולדת בלווי אטרקציות מתחיל בבחירה נכונה של מקום ליום הולדת. האפשרות הראשונה היא לעשות זאת במקומות אשר מורגלים בעריכת אירועים, למשל גן אירועים או אולם אירועים. רבים שומרים את המקומות האלה לימי הולדת מיוחדים באמת (עד כמה שימי הולדת יכולים להיות מיוחדים יותר מאחרים), דוגמת יום הולדת עגול או סמלי. גם במסעדות או אפילו בפאבים או במועדונים – אם מעוניינים בחגיגה לילית – ניתן לקיים את יום ההולדת.

עם קצת מחשבה ותכנון, אפשר להפוך כל מקום למקום מצוין בו תיערך חגיגת יום ההולדת. לא מעט אנשים שמארגנים יום הולדת מבינים שהאמרה "אין כמו בבית" נכונה גם במקרה הזה, כאשר יום הולדת בבית מתאים לאנשים שמעוניינים בחגיגה אינטימית, בסביבה המוכרת שלהם. את חיק הטבע ניתן, ובלא מעט מקרים – מומלץ להקדיש לחגיגה, עם מקומות אטרקטיביים פוטנציאליים דוגמת פארק, יער, חוף הים או אפילו שמורת טבע.

אז איך בוחרים?

כפי שטענו מעלה, ההחלטה היכן לערוך את יום ההולדת היא אחד הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על הצלחת האירוע, לכאן או לכאן. מקומות ליום הולדת עשויים להיות במרכז החוויה של האורחים, לייחד את האירוע ולאפשר את יצירת האווירה החגיגית הרצויה בו. מן העבר השני של המשוואה, גם אירוע שאמור להיות מוצלח ביותר (למשל אטרקציות מהנות) עלול להיפגע בצורה אנושה כאשר הוא נערך במקום שאינו אטרקטיבי או שאינו מותאם בצורה מלאה לסוג האירוע ולמאפייניו.

מכל אלה נובע שאת הבחירה של מקום ליום הולדת צריך לבצע לאחר שמכניסים לתוך משוואת הבחירה לא מעט פרמטרים. חשוב להתייחס למספר האורחים ולהעדפות שלהם – למשל ילדים יעדיפו לרוב מסיבות המתקיימות בחיק הטבע – אך תוך כדי שמתחשבים בהעדפות של חתן יום ההולדת. את המקום יש להתאים לאטרקציות שמעוניינים להוסיף ליום ההולדת וכמובן גם לתקציב שניתן להקדיש לאירוע. חשוב לראות עד כמה המקום מותאם לעריכת אירועים מהסוג הזה, ובמידת הצורך לדאוג לתשתיות שיאפשרו זאת: חשמל, תאורה וכן הלאה.

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם