ציוד להשכרה לשבת חתן – איך לבחור..

לפני החתונה או אחרי, תלוי מאיזו עדה אתם וכיצד נהוג לעשות את זה אצלכם, תצטרכו לעשות שבת חתן. הנוהג הוא לעשות את זה בבית כנסת או בבית של החתן, הכל תלוי בנוחות שלכם ובכמות המוזמנים.

חלק מהאנשים מעדיפים לעשות את התפילות בבית הכנסת שקרוב לבית החתן (על מנת שלא יגרמו לאנשים לחלל שבת) ולאחר מכן ללכת ברגל לבית החתן לארוחה. במידה וזה אפשרי, יש מי שמעדיף לעשות את הארוחה כבר בבית הכנסת, בחצר או בגינה שליד. הכל שאלה של נוחות. אחרי שמחליטים היכן עושים את השבת חתן, זה הזמן להחליט איך ואיפה לבחור ציוד לאירוע שכזה.

חשוב לדעת כבר בהתחלה, שמרבית החברות שמתעסקות בציוד לאירועים, משכירות גם ציוד לשבת חתן. ההבדל בין אירוע כזה לאירועים אחרים, כאלה שנערכים בימי חול הכוונה, שאת הציוד יש להביא יום קודם, כלומר ביום שישי בבוקר. אחרת עובדי החברה יצטרכו לחלל את השבת, דבר שאף אחד מאיתנו לא רוצה שיקרה (שלא נדבר על זה שהחברה עצמה לא תסכים לכך)

הציוד עליו אנחנו מדברים, מתחלק לכמה חלקים. ראשית יש את הכיסאות והשולחנות. הכמות שלפיה נשכור תהיה על פי כמות האורחים. אנחנו כמובן יכולים להשתמש בכיסאות ושולחנות שיש לנו, אך סביר להניח שבכל מקרה נצטרך לשכור לא מעט מזה.

שנית, כל מה שקשור להגשה. מדובר על סכו"ם, צלחות, כוסות, במידת הצורך גם קערות וכדומה. שוב הכל שאלה כמה מוזמנים יש לנו. ישנן חברות להשכרת ציוד לאירועים שמציעות לנו לשכור ציוד זה, ובמוצאי שבת, הם יבואו לקחת הכל כמו שזה. כלומר לא ידרשו מאיתנו לנקות שום דבר. זה יחסוך לנו המון עבודה, טרחה וזמן. מלבד ציוד הגשה, אנחנו יכולים לשכור גם דברים נוספים שקשורים למזון. למשל, מיחם לחימום מים והכנת קפה, מקרר נוסף למשקאות ולאוכל, פלטת שבת לחימום האוכל ועוד.

הדבר נוסף ואחרון ברשימה שלנו, יהיו מתנפחים לילדים. מאחר ואירוע כמו שבת חתן יכול להימשך מספר שעות, ייתכן ונרצה שהילדים באירוע יהיו עסוקים ולא משועממים. בעזרת מתנפחים או משחקים שונים, הם יהיו עסוקים, בזמן שאנחנו מתעסקים בדברים אחרים כמו אוכל, אירוח, שיחות עם אנשים וכדומה.

כיצד ומתי מזמינים את הציוד?

מאחר ותאריך שבת חתן נקבע שבועות מראש (בהתאם לתאריך החתונה), מומלץ גם להתחיל בתהליך ההזמנה של הציוד מראש. קחו בחשבון, שבשבוע זה, תהיו עסוקים מאוד בכל הדברים שקשורים לחתונה (או כל מה שיבוא אחריה). לכן מומלץ לבצע את ההזמנה כמה שיותר מוקדם.

לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, רצוי לבדוק את מי אתם מזמינים, כמה אנשים יבואו, ולהתייעץ עם אנשי החברה, מה כדי לכם להזמין ועל מה אתם יכולים לוותר. ככל שיהיו לכם יותר פרטים מקדימים, כך ההזמנה תהיה הרבה יותר יעילה ותואמת לצרכים שלכם.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם