אחד האירועים המשמעותיים בחייו של אדם, הוא חגיגת בר המצווה שלו. בין אם מדובר במשפחה דתית או לא, אין זה משנה. בר המצווה מציינת את סיום הילדות, כניסה לנעורים, עליית שלב ולקיחת אחריות גדולה יותר על החיים. זהו אירוע מרגש ביותר, ומשמעות החגיגה עצומה! ישנם רעיונות רבים ויפים כיצד לחגוג בר מצווה מקורית, הנה סקירה שתיתן לכם כיוונים נהדרים:

בר מצווה בכותל

משפחות רבות בוחרות לחגוג את האירוע המשמעותי של בר המצווה בחגיגת בר מצווה בכותל. גם כשלא מדובר במשפחה דתית, למשל, העלייה לירושלים תמיד מרגשת, מחממת, ומאפשרת לנו ליום אחד, להרגיש קרובים יותר למסורת היהודית הנהדרת, וכאמור, ללא שום קשר לדת.

דמיינו לעצמכם, הילד עולה לתורה בכותל! זהו אירוע מרגש, היסטורי, וניתן לקיים אותו בכל עונות השנה, בירושלים בירתנו. בכותל יש מספיק מקום לכולם, וניתן לאחר העלייה לתורה לקיים אירוע משמח ומרגש באחד מאולמות האירועים הנהדרים שבקרבת מקום. בר מצווה בכותל הינו אירוע בלתי נשכח, משמעותי, שמחבר את הנער לשורשים, למסורת, ולרוח היהודית.

אירוע קונספט

רעיון נוסף לחגיגת בר מצווה מקורית הוא אירוע קונספט, עליו מודיעים לאורחים מראש, וכל האירוע סובב סביב הקונספט הזה. למשל, אירוע ירוק (בר קיימא) שמכוון להעלות את המודעות לשמירה על כדור הארץ, או אירוע תנכ"י, בו המשתתפים מתחפשים לדמויות מהתנ"ך, וכך גם העלייה לתורה נעשית בסביבה עם הקשר רחב יותר.

בר מצווה בטבע

אחד הרעיונות האהובים על אנשים בכל הגילאים, הוא חגיגת בר מצווה בטבע. זה דורש כמובן לערוך את החגיגה כשמזג האוויר מאפשר זאת, אולם מעבר לכך, יש לאירוע בטבע יתרונות רבים. ראשית, מקום פתוח מאפשר מרחב גדול יותר, ולא נשכח שמרבית האורחים עם נערים ונערות בני 12-13, ומרחב הוא אחד המושגים העיקריים בחייהם.

שנית, אירוע בטבע מחבר לפשטות, לראשוניות, מתמקד בעיקר, וכל אלו מתחברים מאוד לחגיגת בר מצווה, המסמלת מעבר מילדות לנערות. אפשר לשים לרגע את כל המסכים והאטרקציות הטכנולוגיות בצד, ולחזור לפשטות מתוקה של פשוט להיות בסביבת הטבע. למדנו כי כולם אוהבים זאת, בכל הגילאים. מבחינת הפקה, יש מספיק חברות הפקה מקצועיות, אשר יודעות להפיק ולערוך אירועים בטבע, ברמה גבוהה הרבה יותר מאשר אירוע באולם סגור.

אטרקציות נוספות

אם בר מצווה בטבע הוא פחות הכיוון שלכם, יש מספר אטרקציות מרהיבות וססגוניות, שכן תוכלו להביא לחגיגת בר המצווה אותה תערכו, לשמחת כל האורחים, בעיקר הצעירים. משחקי מציאות מדומה, סימולטורים, משחקי וידאו, משחקי שולחן ועוד. האטרקציות הללו מותאמות לאירוע במקום סגור, וגם לאירוע במקום פתוח, כך שתוכלו לבחור את מה שהכי מתאים לכם!

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם