אירוע מרגש הוא הזדמנות נהדרת לחגוג, להיפגש עם חברים ובני משפחה וליהנות מחוויה בלתי נשכחת. אך כדי שהאירוע יהיה מוצלח במיוחד, חשוב להשקיע בכל הפרטים הקטנים ובעיקר באוכל, שהוא אחד הדברים שישראלים הכי זוכרים מהאירוע.

דוכני מזון לאירועים הם דרך נהדרת לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו למעניין ומיוחד יותר. שולחן שוק בשרי או חלבי מציעים מגוון רחב של מאכלים, כך שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא אוהב. הם גם יוצרים אווירה חגיגית בעלת נופך מיוחד וכך האירוע הופך לבלתי נשכח.

הייחודיות של דוכני שוק

  • אווירה אותנטית יותר. דוכני שוק לאירועים יוצרים אווירה אותנטית של שוק צבעוני ותוסס. הם מושכים את העין ומזמינים את האורחים לטעום מאכלים חדשים ומעניינים.
  • עיצוב: דוכני שוק לאירועים בדרך כלל מעוצבים בצורה צבעונית ותוססת וצורת ההגשה שלהם מיוחדת ומזמינה.
  • מגוון: דוכני שוק לאירועים בדרך כלל מציעים מגוון רחב של מאכלים. בין שמדובר בשולחן שוק בשרי או שולחן שוק חלבי, האורחים יכולים לחוות טעמים חדשים או מנות מוכרות ואהובות.
  • התאמה אישית בהתאם לסוג האירוע, משך האירוע, האורחים וכדומה.

כך תבחרו דוכן שוק לאירועים

כשאתם בוחרים דוכני שוק עבור האירוע שלכם, יש כמה דברים שחשוב שתביאו בחשבון: 

    1. סוג האירוע. לדוגמה, אם אתם עורכים אירוע עסקי, כדאי לבחור דוכני שוק אלגנטיים ומתוחכמים. אם אתם עורכים אירוע קהילתי, כדאי לבחור דוכני שוק צבעוניים ותוססים.
    2. גודל האירוע. מספר הדוכנים צריך להיות מספיק לכל האורחים, כולל שולחן שוק חלבי או בשרי ושולחן קינוחים.
    3. תקציב. בכל סוג של דוכן שוק לאירועים יש אפשרות "להתפרע" ויש אפשרות להישאר בקו מינימליסטי. בחרו דוכני שוק לאירוע ואת סוגי המנות בהתאם לתקציב שלכם, כדי שתוכלו להפיק אירוע עם ראש שקט ובלי להיגרר להוצאות שיהיו יותר מדי כבדות עבורכם.

דוגמאות לדוכני שוק לאירועים

מתלבטים בין דוכן שוק חלבי לבשרי? הנה כמה מהמנות שמככבות בכל סוג של שולחן ויכולות לעזור לכם לקבל החלטה.

דוכני שוק חלביים יכולים לכלול בין השאר:

  • מיני קישים, מיני פשטידות ומבחר מנות ביס
  • בורקסים במגוון סוגים
  • טורטיות, כריכים ומיני כריכים במגוון מילויים
  • קערות קטנות עם סלטים/ירקות חתוכים, או ירקות בתפזורת על השולחן
  • פיצות, פוקאצ'ות
  • קוביות גבינות קשות

דוכני שוק בשריים יכולים לכלול:

  • אוכל רחוב בשרי כגון נקניקיות, שניצלונים, לאפות עם שווארמה, קבבונים, המבורגרים, כנפיים ועוד
  • מגוון תוספות פרווה המשתלבות עם בשר: צ'יפס, טבעות בצל, כדורי פירה
  • נתחי בשר פרימיום, טורטיות במילוי סטייקים מנתחים מובחרים וכדומה.
  • סלטים, ירקות חתוכים או ירקות שלמים בתפזורת

שולחנות קינוחים לאירועים

כידוע, כל חגיגה צריך לסיים עם משהו מתוק, שייתן את החותמת הסופית לאיכות של האירוע. אחת הדרכים הנפלאות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שולחן קינוחים לאירוע.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שולחנות קינוחים הוא המגוון שלהם. הם יכולים לכלול כל דבר, החל במאפים מיניאטוריים, שוקולדים גורמה ועוגות אלגנטיות, ועד פינוקים מתוקים לפי נושא התואמים את עיצוב האירוע. עוד אפשרות לשולחן קינוחים טבעי, טבעוני ובריא, הוא שולחן שוק של פירות צבעוניים ועסיסיים.

המגוון מבטיח שכל אחד ימצא קינוח להתענג עליו, מה שמוסיף להצלחה האירוע.

שנית, שולחנות קינוח הם לא רק טעם; הם גם חגיגה לעיניים. הם מעוצבים באופן יצירתי ומוסיפים אלמנט של אלגנטיות ותחכום לאירוע. המשיכה האסתטית של שולחן קינוחים מעוצב יכולה להפוך לנקודת מפגש בין האורחים ולשדרג את האווירה.

כמו כן, כל שולחן קינוחים יכול להיות מותאם אישית כך שיתאים לנושא האירוע, לפלטת הצבעים, לעונה וכדומה, תוך הוספת מגע אישי המשקף את הסגנון של המארח..

 

הזמינו עכשיו דוכן שוק לאירוע

דוכני שוק לאירועים הם דרך נהדרת לשדרג את האירוע שלכם ולהפוך אותו למעניין ומיוחד יותר. הם מציעים מגוון רחב של מאכלים, איכות גבוהה, ואווירה חגיגית. אם אתם עורכים בקרוב אירוע, פנו למומחים בתחום של אטרקציות לאירועים: Rentline. המומחים של רנטליין יתפרו לכם את הקייטרינג לאירוע בהתאמה אישית, מתוך מבחר עצום של מנות אפשריות בדוכני שוק חלביים/בשריים ודוכני קינוחים מפוארים. צרו קשר והפכו את האירוע שלכם לחלומי ובלתי נשכח.

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם