בואו נודה בזה: הדבר העיקרי שישראלים מדברים עליו אחרי אירוע, הוא איכות האוכל. לכן, בחירת דוכני אוכל לאירועים היא מרכיב עיקרי בתכנון הלוגיסטי של כל אירוע. המשיכו לקרוא וגלו את ההיצע הגדול והיתרונות של דוכני מזון חלביים ובשריים, עם המנות הכי טרנדיות, שכולם אוהבים.

דוכני אוכל לאירועים תורמים לאווירה החגיגית

בין שאתם בוחרים דוכני מזון חלביים ובין שאתם מעוניינים לבחור דוכן בשרי לאירוע – שני הסוגים משדרגים את האווירה המסיבתית והמושקעת.

ראשית, דוכן מזון חלבי או בשרי הם חוויה חדשנית ומפנקת. דוכני אוכל לאירועים הם דרך נפלאה להפתיע את האורחים שלכם עם חוויה קולינרית רב-חושית, המבוססת על דוכן בשרי לאירוע, דוכן אוכל חלבי, דוכני קינוחים ועוד.

שנית, דוכן בשרי לאירוע או דוכן אוכל חלבי, מעודדים אינטראקציה בין האורחים ומשרים אווירה נינוחה וחברית. האורחים יכולים לשוחח עם מכרים ותיקים ולהכיר אנשים חדשים, תוך כדי סיור בין הדוכנים השונים ולטעום ממבחר מנות מענגות.

דוכן אוכל חלבי או בשרי במקום הגשה לשולחן

יתרון נוסף של שולחן שוק בשרי או דוכני מזון חלביים, הוא החיסכון בלוגיסטיקה ובארגון של הגשה לשולחן – המצריכה בין השאר הוספת עלויות על צוות מלצרים, פינוי, המתנה למנות השונות ועוד. דוכני אוכל לאירועים מגיעים עם כל רכיבי הגלם, כלי ההגשה, צוות מקצועי ועוד, כדי שאתם והאורחים שלכם תוכלו ליהנות מהאירוע במלואו. בנוסף, דוכן שוק בשרי או דוכן מזון חלבי ולמעשה כל סוג של דוכן מזון לאירועים, מעוצבים בצורה צבעונית ומזמינה, העושה חשק לבוא ולטעום את המנות שהם מציעים ומשדרגים את העיצוב של האירוע ואת האווירה הייחודית שלו.

דוכני אוכל לאירועים בהתאם לקונספט של האירוע

חוגגים אירוע יוקרתי במיוחד? תוכלו לבחור דוכני מזון חלביים עם מנות בוטיק מפוארות. אוהבים דווקא אווירה עממית שמחה? במקרה כזה דוכן שוק בשרי או דוכן בשרי לאירוע עם שיח שווארמה או עמדת ברביקיו, יוכלו להתאים.

דוכן מזון חלבי או בשרי בהתאם לעונה

דוכן אוכל חלבי או בשרי אפשר להתאים גם לעונה בה מתרחש האירוע. אם אתם חוגגים בקיץ, תוכלו לבחור דוכני מזון חלביים עם שייקים חלביים קרים, קינוחים קרים וגלידות, סלטים ומנות חלביות קלילות כמו פיצות, מיני קישים ועוד. 

אם מדובר באירוע חורף, אפשר להשקיע בהצבת דוכני מזון חלביים עם מנות מחממות כגון פסטה עם מבחר רטבים עשירים, פשטידות ועוד או דוכן בשרי לאירוע עם אוכל מקסיקני, בשרים מובחרים עם תוספות חמות כגון תפוחי אדמה, אורז ואנטיפסטי, ממולאים ועוד.

שימו לב: עם גיוון בין דוכן מזון חלבי או דוכן שוק בשרי ומנות "פרווה", אתם מבטיחים מענה על צרכים תזונתיים שונים, כגון רגישויות למזון, צמחונות, טבעונות ועוד. כל אחד יוכל למצוא מה לאכול באירוע שלכם וזה אחד האלמנטים המרכזיים בהצלחה שלו ובתחושה הבלתי נשכחת שהוא מותיר.

כמו כן בשיא של עונות השנה, בין אם זה בחורף הקר או בשיא הקיץ הישראלי ניתן ואף רצוי לבדוק על פתרונות הצללה לאירועים בכדאי למקסם את הנוחות של האורחים שלכם ובכך תצרו תחושה שחשבתם על הכל.

קינוחים ומשקאות משלימים כל דוכן אוכל חלבי או בשרי

בחורף יתאים דוכן עם מבחר מרקים חמים ומנחמים ועמדת קינוחים חמים עם סופלה שוקולד, מפל שוקולד, מלבי, עוגות אפויות, סיידר חם, סנגריה ועוד. בקיץ אפשר להתמקד במרקים קרים, דוכני שייקים לאירועים, דוכן שוק בשרי עם מזון קליל כגון שניצלונים, נקניקיות, צ'יפס וכדומה ודוכני קינוחים ומשקאות קרים עם גלידות, סורבה, שייקים, עוגות קרות, בירות צוננות ועוד.

לסיכום, דוכני אוכל לאירועים של ״רנטליין – אטרקציות לאירועים״ יוצרים אווירה תוססת ומהנה המגבשת בין האורחים ותורמת להנאה שלהם. לכן דוכני מזון חלביים או בשריים מתאימים לכל אירוע, החל מאירועים משפחתיים וכלה בימי גיבוש לחברות, אירועי הפי האוור ועוד.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם