כשמגיעים החגים, הבית הופך בבת אחת ממוקד רגוע לזירה קדחתנית של סידורים, בישולים והכנות. 

אם אתם חולמים על אירוח משפחתי נעים, במקום לחץ ודחק, הפתרון אולטימטיבי הוא כמובן השכרת אוהלים לאירועים בבית. המשיכו לקרוא וגלו את כל היתרונות של שימוש באוהל לאירועים במקום אירוח בבית עצמו.

חגיגה בחוץ: יתרונות אירוח באוהל

האווירה הקסומה של אירוח בגינה משדרגת כל אירוע ל"וואו". אך מעבר לאפקט הוויזואלי המרשים, יש יתרונות רבים לאירוח מחוץ לבית:

  • מרחב עצום. השכרת אוהלים מאפשרת לכם לארח בקלות קרובי משפחה רבים, ללא צפיפות ודוחק. בהרבה מקרים החגים נחגגים בקרב המשפחה המורחבת והבית, גדול ככל שיהיה, לא מספיק לכולם. במקרה כזה, אוהלים לאירועים להשכרה הם פתרון אידיאלי ויותר מזה – אפשר גם ללון בהם אחרי האירוע וכך אין צורך למצוא מרחבי לינה בבית.
  • השכרת אוהלים מאפשרת לכם ליצור אזור נפרד. כשאתם מציבים אוהל גדול ומרווח, אתם יוצרים מרחב בפני עצמו, שיכול לשמש לאירוח או שהילדים יכולים לשחק בו, תוך שמירה על בית נקי ומסודר. 
  • השכרת אוהלים מאפשרת לכם לחגוג בכל מזג אוויר. אחד היתרונות המובהקים של השכרת ציוד לאירועים כמו אוהלים, הוא העובדה שהם עושים לכם חיים קלים, בכל מזג אוויר. בחורף, מכירת אוהלים או השכרתם מאפשרת לכם ליהנות באירוע, מוגנים מהגשם ומהרוחות. מעבר לזה, אפשר להציב באוהל גם תנורי חימום או פטריות חימום, שינעימו את האווירה. בקיץ, האוהל מגן עליכם מפני השמש החזקה ואפשר להציב בו גם מאווררים, מזגנים ניידים, מקררים וכדומה. בכל מקרה אפשר לפתוח או לסגור את פתח האוהל ואת החלונות בו, לאוורור בכל עונות השנה.

התאמה אישית של האוהל

היכולת להתאים אישית אוהלים למכירה לאירועים או אוהלים שכורים, היא אחת הסיבות שבגללה זוהי אפשרות כה פופולרית.

בעידן השפע שבו אנו חיים, יש להביא בחשבון שהאורחים כבר ראו וחוו הכל. לכן, הדגש הוא על אירועים בהתאמה אישית, היוצרים חוויה בלתי נשכחת. מכיוון שגם אוהלים להשכרה הם חלק בלתי נפרד מהאירוע, גם הם זוכים לטאץ' אישית.

ראשית, חברה העוסקת בתחום של השכרת ציוד לאירועים תוכל להציע לכם אוהלים לאירועים להשכרה במבחר גדלים וממדים.

זה אומר שתוכלו לבחור את האוהל המתאים ביותר לאירוע שלכם, בלי להתפשר על אף היבט ובלי לוותר על חלק מהמוזמנים.

עוד היבט להתאמה האישית של האוהלים היא האפשרות לקשט אותם בהתאם לטרנדים החמים ביותר.

אם החלטתם ללכת על אוהלים למכירה לאירועים, נסו לקשט אותם או לפחות את חלקם בצורה גנרית שתתאים למגוון אירועים שעוד תחגגו בהם. אם בחרתם השכרת אוהלים, אתם צריכים להקפיד שיהיה אפשר להסיר את הקישוטים המושקעים ביום האירוע ולהחזיר את האוהל כמו שהוא היה.

בכל מקרה, אוהלים למכירה לאירועים וגם אוהלים לאירועים להשכרה, ניתנים להתאמה גם מבחינת הציוד שאתם מכניסים אליהם, שהופך את האירוח לפשוט יותר. השכרת ציוד לאירועים כוללת בין השאר שולחנות, כיסאות, כלי אוכל והגשה, מפות, סידורי פרחים, תאורה ועוד. כאמור, גם אמצעים כמו תנורי חימום, פטריות חימום ומאווררים, כלולים בציוד זה והוא יכול להפוך את האירוע שלכם למוצלח פי כמה.

חשוב לזכור כי רוב הבתים לא מכילים די ציוד כדי לארח כמות מוזמנים גדולה ולכן השכרת ציוד לאירועים זה הפתרון המושלם.

הציבו אוהל לכל מטרה

לפני שאתם פונים לשירות של מכירת אוהלים או השכרה אוהלים, חשוב שתגדירו את הצרכים שלכם מהאירוע. ייתכן ותגיעו למסקנה שאתם זקוקים לכמה אוהלים לאירוע, כדי שכל אחד מהם ישמש חלל אחר. לדוגמה: אוהל קבלת פנים, אוהל לריקודים, אוהל לאכילה, אוהל למנוחה ולינה וכדומה.

הדבר החשוב שיש לשים עליו דגש הוא התקנה בטוחה ומקצועית של האוהל, כדי לוודא כי הוא יציב וישמש אתכם בבטחה לאורך כל החג.

מקצוענים עושים את ההבדל

מחפשים חברה אמינה עבור מכירת אוהלים או השכרת אוהלים? פנו עוד היום ל Rentline ותוכלו לתכנן את האירוח בחג בראש שקט, עם מבחר אוהלים איכותיים במגוון גדלים, לכל צורך. בנוסף, להשלמת השירות נציע לכם השכרת ציוד לאירועים שיהפוך את האירוח שלכם למושלם: אמצעי חימום, קירור, תאורה, פתרונות ישיבה וכדומה.

 

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם