דוכני אוכל לאירועים הם חלק בלתי נפרד מכל אירוע מוצלח. כשמדובר באירוע עסקי, זה נכון פי כמה. דוכני מזון בשריים לאירועים יכולים להותיר רושם עצום על האורחים שלכם ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. 

אירוע מוצלח תורם למוניטין של החברה וליכולת שלה לשמר קשרים עסקיים ולכן, אספנו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת כדי להרשים את האורחים שלכם באמצעות דוכני מזון לאירועים.

הציעו מגוון גדול של דוכני מזון לאירועים

מגוון גדול של דוכני מזון עם סגנונות קולינריים שונים, היא אחת הדרכים הבטוחות להרשים את האורחים שלכם באירועים עסקיים.

היצע גדול מאפשר לכם גם לתת מענה לכל העדפה תזונתית וגם להוסיף ממד של ריגוש לאירוע. לכן כשאתם בוחרים דוכני אוכל לאירועים עסקיים, הביאו בחשבון את מאפייני האורחים מבחינת גיל, מדינת מוצא וכדומה, כדי להתאים כמה שיותר את ההיצע לטעם האישי שלהם.

השתמשו במגוון כדי לשלב בין מטבחים ולהציג מנות פורצות דרך לצד מנות מוכרות ומנחמות. 

בנוסף, וודאו כי דוכני אוכל לאירועים מייצגים את הערכים המובילים של החברה ומציעים מנות המחזקות את המסרים של המותג כגון: נעורים, קיימות, חדשנות וכדומה.

הקפידו על איכות גבוהה 

כדי שיעשו רושם בלתי נשכח, אטרקציות לאירועים צריכות להיות איכותיות במיוחד. דוכני מזון לאירועים לא שונות מכך והמחויבות לאיכות פירושה שכל מנה שתוגש באירוע תהיה גם אסתטית ומושכת וגם טעימה.

חשוב אם כך להתכונן היטב לפני האירוע, לערוך טעימות ולהחליט אילו מנות יכנסו לתפריט.

גם התצוגה והצילחות של המנות צריכים להיות מושלמים, שכן ידוע שקודם כל אוכלים עם העיניים. כלומר המשיכה החזותית של האוכל יכולה להשפיע משמעותית על הציפייה וההנאה.

ליצירת רושם מנצח, הקפידו לבחור דוכני מזון לאירועים שיוכלו לגלות עקביות במצוינות שלהם לאורך כל האירוע ולהשאיר טעם של עוד.

תשומת לב לפרטים, החל בבחירת המרכיבים ועד לקישוטים מעל ומסביב למזון, מדגישה את האכפתיות והמאמץ שהושקעו באירוע, ומשקפת באופן חיובי את המותג שלכם.

דוכני אוכל לאירועים צריכים להיות מאוישים בצוות מעולה

חוץ מהמנות ודרך הצגתן, חשוב לעשות רושם מנצח גם באמצעות המקצועיות והאדיבות של הצוות.

ההתנהגות והיחס של הצוות יכולים להשפיע רבות על האווירה הכללית של האירוע ולכן הם חייבים להיות בקיאים במנות שהם מגישים, אלא גם להוטים לסייע ולתקשר עם האורחים.

חשוב שהצוות יהיה זמין כדי לענות על כל שאלה שיש לאורחים, בין אם על המרכיבים, תהליך ההכנה או המלצות המבוססות על העדפות תזונתיות. רמת שירות זו לא רק משפרת את חווית האוכל אלא גם מטפחת סביבה מסבירת פנים המעודדת את האורחים לחקור אפשרויות קולינריות שונות.

הסיוע הזה בבחירת המנות יכול להועיל במיוחד באירוע שבו יש שפע של אפשרויות הצוות יכול להדריך את האורחים לעבר מנות שמתאימות לטעמם או לדרישות התזונתיות שלהם, מה שהופך את המסע הקולינרי באירוע שלכם למהנה ומותאם אישית.

ההשפעה של שירות אדיב וקשוב חורגת מעבר לחוויית האוכל המיידית ותורמת לתפיסה הכוללת של האורחים את האירוע ובשורה התחתונה – גם של המותג שלכם.

 

סוגי דוכני אוכל לאירועים

אם אתם שואלים את עצמכם אילו סוגים של דוכני מזון לאירועים יכולים לעשות כל כך הרבה רושם, הנה כמה אפשרויות:

  • שולחן שוק בשרי – הטרנד החם של עולם האירועים. מדובר בשולחן רחב עליו מונחות שפע של מנות בשריות ותוספות, ללא צלחות. למשל: נקניקיות, קבבים, שניצלונים, צ'יפס ועוד.
  • עמדת בשרי גורמה. עמדה זו יכולה להיות מאוישת בשף בשרים מקצועי, הצולה את הבשר לעיני האורחים ומספק הסברים תוך כדי עבודה.
  • דוכן שווארמה. המאכל הפופולרי מככב באירועים והופך במהירות לאחת מעמדות המזון הכי מבוקשות של הערב. לצד שיח שווארמה מקצועי אפשר להציב מגוון תוספות, פיתות, טורטיות, סלטים וכדומה.

הרשימו באמצעות דוכני אוכל לאירועים של חברה מקצועית

בסופו של דבר, מבחר קולינרי מגוון לא רק משביע את החך אלא גם מעורר שיחה בין האורחים, מטפח הזדמנויות נטוורקינג ומשפר את חווית האירוע הכוללת.

כדי להפיק אירוע עם דוכני מזון לאירועים ברמה הגבוהה ביותר, פנו למומחים בתחום – Rentline – ונתפור לכם אירוע בהתאמה אישית עם דוכנים בשריים מדהימים.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם