מתכננים אירוע ולא יודעים איך להאיר אותו? רנטליין מזמינים אתכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות השכרת תאורה לאירועים לרבות תאורה למסיבות במחיר שווה לכל כיס, בכל דרך בה תרצו להאיר את האירוע שלכם.

 

לקוחות ממליצים

  • שולחן בלק ג'ק להשכרה

    השכרתי לבר המצווה שולחנות משחק. השירות היה מצויין ואדיב. השולחנות הגיעו מוקדם וסודרו באולם ובסוף האירוע יצרתי קשר לאסוף אותם. תודה על השירות.

    אורית רוזוב
  • הפקת אירועים רנטליין

    ההענות, ההערכות והיחס של העובדים היה מושלם! כיף לעבוד ככה! מתוקתק וטעים! מסיבת פורים שקשה לשכוח!

    דוריס ווגט

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    השכרת ציוד תאורה – מכניסים אור לאירוע שלכם

    מתלבטים איך לגרש את החושך באירוע שלכם המתוכנן להיערך בחיק הטבע? אנחנו שמחים לספק לכם את הפתרון הייעודי הנדרש ובכך להסיר כל ספק. פרוג'קטורים, פנסי לד ליצירת אווירה מיוחדת, ספוטים, סטדנים ועוד- כל אלה יאפשרו לכם להפיק אירוע מואר.

    השכרת תאורה למסיבות

    בכל הנוגע למסיבות, המגוון הוא פשוט עצום. סוגי התאורה למסיבות כוללים, בין היתר, תאורה צבעונית לרחבת הריקודים, שמוסיפה הרבה צבע ושמחה, או סטנד עם פנסים שזזים לפי קצב המוזיקה, או אפילו כדור דיסקו להשלמת האווירה.

    חלק גדול מחוויית המסיבה היא התאורה. כשהמקום מלא באורות צבעוניים ושמחים, קרני אור מרצדות על רחבת הריקודים והקירות, קשה שלא להדבק באווירה הנעימה והשמחה וליהנות מהריקודים. אם המסיבה היא בטבע, אפשר לשלב פנסים על גבי העצים וליצור אווירה מרהיבה ומכושפת.

    פנסים שמתאימים את עצמם לקצב המוזיקה הם להיט נהדר, בעוד באירועים בהם נדרשים גם אמצעי תאורה למסיבות וגם נדרש אור כללי למטרות אחרות, ניתן לשלב ולבצע השכרת תאורה לבנה וקבועה ובמקביל, לרחבת הריקודים, להשכיר תאורה צבעונית שמתאימה לאופי ולאווירת המסיבה.

    כדי שהאירוע שלכם יהיה מואר בדרך הטובה והמתאימה לו ביותר, חשוב להיוועץ עם אנשי מקצוע מהתחום, שיוכלו לכוון אתכם ולסייע לכם בבחירת התאורה המתאימה, תוך התחשבות בתקציב ובגורמים נוספים.

    אנחנו מספקים  מגוון פתרונות תאורה לאירועים בכל מקום שאתם רוצים לקיים אותם- על פסגת הר, על חוף הים, על שפת בריכה, על גדת נהר, ואולי בכלל בחצר ביתכם? השכרת פתרונות תאורה היא פתרון מצוין לאירועים חד פעמיים של מי שאין להם סיבה והצדקה לקנות ציוד תאורה  בשל העדר שימוש בו. על מנת למנוע הוצאה כספית מיותרת, הפתרון המוצע כאן- השכרת אמצעי תאורה נותן לכם מענה מיטבי.

    על מנת לתכנן כראוי מבעוד מועד את האמצעים העשויים להידרש להארת השטח שבו ייערך האירוע רצוי ליצור קשר זמן מספיק לפני קיומו. אנשי מקצוע מנוסים, מאומנים ומיומנים, יאפשרו לכם להאיר את השטח בכל סוג של תאורה ובכל עצמה מבוקשת, כך שלא ייווצר כל קושי לעשות את כל מה שתראו גם כשסביבכם חשכה מלאה ומוחלטת.

    שאלו את המומחים – איזו תאורה הכי מתאימה לאירוע שלכם

    בין אם זו תאורה דקורטיבית, אחידה יותר או תוססת ומתחלפת, חשוב לדעת מהיכן להשכיר אותה. ברנטליין, עם נסיון עצום בהפקת אירועים והשכרת ציוד לכל סוגי האירוע, נוכל לסייע לכם להתאים את סוג התאורה הנדרש לכם, עם המלצות הנובעות מהידע והנסיון שלנו.

    יוצאים לטיול שטח או מקיימים אירוע בפארק? אנו נתאים לכם את הפרוז'קטור הנכון לאירוע מסוג זה. זקוקים להאיר שטח גדול? יש לנו את הפתרונות הנכונים ביותר.

    אצלנו תמצאו סוגי תאורה שונים להשכרה, החל מאור חם, או לבן קר, אור צבעוני, תאורה מתחלפת ועוד סוגים רבים , חלקם יצירתיים במיוחד.

    מחירי השכרת תאורה משתנים בהתאם לסוג התאורה הנדרש, וציוד נוסף, כך שניתם לבחור מתוך טווח מחירים משתנה, ולבצע התאמה מושלמת לאירוע, גם במגבלות התקציב שלכם.

    אנו מספקים השכרת ציוד תאורה לכל דורש- אנשים פרטיים, חברות וארגונים, ועדי עובדים עד למקום האירוע, כולל הובלה והרכבה, אולם עומדת לרשותכם גם אפשרות איסוף עצמי, כך שתחסכו בעלויות ההובלה וההרכבה.

    עם רנטליין אף אחד לא נותר באפלה! צרו עימנו קשר עוד היום ואנו נדאג להאיר את האירוע שלכם עם ציוד השכרת תאורה במחירים הוגנים, במגוון רחב ואיכותי, ועם מענה מקצועי לכל שאלה ובקשה.

    חשוב להתיעץ לפני מול מנהל אירועים כדי להתאים את התאורה לאירוע שלכם. תוכלו דרכנו לקבל יעוץ חינם איזה ציוד תאורה יכול להתאים לכם ליום אירוע ואנחנו נשמח לעזור.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם