בחוץ הטמפרטורות עולות, הלחות גבוהה, כל מה שאתם מחפשים זה מפלט מהחום הלוהט אבל בדיוק המזגן החליט לקרוס? הקיץ הישראלי מאופיין בטמפרטורות גבוהות ולחות גבוהה שלא מביישים את המדינות החמות ביותר בעולם.

קיבצנו עבורכם מגוון רחב של פתרונות קירור: מזגן נייד להשכרה, השכרת מאווררים, השכרת מערפלים והשכרת מצננים, כל שנותר הוא לבחור את פתרון הקירור שיתאים לכם ולהתחיל להתקרר!

מבצעי קיץ מטורפים במיוחד – 4 מצננים מהדגם המשופר רק ב-1250 ש"ח – המחיר כולל מע"מ.

לקוחות ממליצים

  • שולחנות קזינו להשכרה

    עשינו בעזרתכם אירוע חברה מקסים מקסים! הרבה מעבר לציפיות. העובדים היו נעימים, העמדות היו ברמה גבוהה, הציוד הגיע בזמן וההרכבה בוצעה ביעילות ומהירות על ידי חברי הצוות. שמחה שבחרתי בכם לאירוע שלנו, ניפגש באירוע הבא:)

    שני קליין
  • מתקן טירה מתנפחת לילדים

    שרות מעולה, ג׳ימבורי גדול עם מתקנים שווים, במצב טוב מאוד במחיר מצוין. הילדים נהנו מאוד וזה היה שווה כל שקל. תודה על שרות נהדר.

    הילה סבן
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    מזגנים ניידים להשכרה

    מה עושים כשהחום מעלף? מדליקים מאוורר. מה עושים כאשר המאוורר לא עוזר? מדליקים מזגן. מה עושים כשאין לא זה ולא זה. עושים את הדבר המתבקש והפשוט ביותר: פונים אל חברה המציעה מזגנים ניידים להשכרה ומקבלים מענה ייעודי לכל צורך.

    מצננים, מערפלי מים, מזגנים ניידים ומאווררים מהווים פתרון מצוין לקירור  מתחמים ארעיים שונים, כגון אוהלים או מבנים ארעיים או קבועים שבהם מתקיימים כנסים, סדנאות, ירידים, ועידות.

    השכרת מזגנים ניידים, המוצעת לכם במחיר אטרקטיבי, תחרותי, מאפשרת לשנע אותם ולהציבם בכל מקום מבוקש במתחם. ניתן להפעילם ולכבותם לאלתר.  התועלת הגלומה בהם מצדיקה את עלותם. מדובר במוצר שימושי ואפקטיבי ביותר.

    שימוש במזגנים ניידים מאפשר לכם לקיים אירועים גם במקומות ובזמנים חמים במיוחד. שכירת מספר מספיק של אמצעי צינון ושילובם מאפשר ליצור במתחם את הטמפרטורה המבוקשת ובכך לאפשר קיומה של פעילות מתמשכת בתנאים נוחים.

    הערך המוסף של מזגן נייד להשכרה

    ברוכים הנמצאים במקום שבו  תוכלו לקבל מענה כולל לכל אירוע שאתם מתכננים: מתנפחים, דוכני מזון, ג'ימבורי, תאורה, שולחנות משחק וציוד משלים רב נוסף לכל סוג של אירוע בכל מקום שתבחרו לערוך אותו.

    לקוחות מרוצים רבים עשויים להעיד על התועלת הרב שהפיקו משכירת מזגנים ניידים, אשר אפשרו להם לקיים אירוע ביום חם במיוחד, כאשר אף לא אחד מהמשתתפים התלונן על מחנק….

    אין סיבה ואין הצדקה לכתת רגליים בין מקומות רבים בחיפוש אחרי הציוד שאתם עשויים להיזקק לו. תחת קורת גג אחת מוצע לכם כל המגוון. תוכלו לחסוך זמן וכסף, משאבים יקרים לכל אחד, לכל הדעות.

    אם אתם מזיעים מעצם המחשבה כיצד תוכלו לקרר את מקום האירוע- אתם מוזמנים להתחיל להצטנן כאן ועכשיו ולהתפנות לארגון ולהפקת התכנים באירוע.

    על מנת להיערך מבעוד מועד וכדי לא להיתפס בלתי מוכנים או עם מענה חלקי ובלתי מספק בלבד, אתם מוזמנים להתייעץ ולהסתייע באנשי המקצוע שלנו לתכנון פתרון הקירור המיטבי.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם