מחפשים אטרקציה לכל גיל לאירוע שלכם? יש לנו פתרון בשבילכם – שולחנות משחק.

מגוון שולחנות משחק ספורטיביים להשכרה לאירוע שלכם, ביניהן שולחנות הוקי אוויר, כדורגל, ביליארד, פינג פונג ועוד.

שולחנות המשחק שלנו הינם שולחנות גדולים ומקצועיים המתאמים לכל סוגי האירועים.

לקוחות ממליצים

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    שולחנות משחק לאירועים – אטרקציה קלאסית מדור לדור.

    אחת אטרקציות המובילות בשנים האחרונות הינם שולחנות משחק לאירועים. שולחנות המשחק מתאימים לכל אירוע ויכולים לשמש כאטרקציה המרכזית באירוע או כתוספת לאטרקציות נוספות. שולחנות המשחק מהווים כאטרקציה מגניבה וקלילה באירוע ומאפשרים לאורחים בכל הגילאים לשחק בכיף. גם אבא וילד יכולים לשחק ביחד בכיף אין הגבלה של גיל בשולחנות משחק. ולנו יש אפילו פתרון לילדים בגיל 6 ומעלה – שולחנות משחק בגודל 5 פיט אשר מאפשרים להם לשחק ביחד עם הגדולים בצורה הכיפית ביותר.

    איזה שולחנות משחק מתאימים לאירוע שלכם?

    אחד הטיפים החשובים ביותר שאנו יכולים לתת לכם זה לדעת פחות או יותר איזה גילאים יש  לכם באירוע במידה ויש לכם ילדים בגיל 5-8 אנו ממליצים לכם לבחור את שולחנות המשחק 5 פיט. במידה ויש לכם אירוע לבני נוער או למבוגרים אנו ממליצים לכם לבחור את השולחנות משחק של 6 פיט, מדובר בשולחנות משחק מקצועיים יותר שמתאימים בגדול לחברה צעירים.

    איזה שולחנות משחק יש בתחום האירועים?

    • שולחן משחק הוקי אוויר – שולחן המשחק הפופולרי ביותר בתחום כיום. מומלץ במאוד לקהל הנשים שמתחברות למשחק בצורה יותר טובה. השולחן מגיע עם סט דסקיות ואביזרים.
    •  שולחן משחק כדור רגל – השולחן הקלאסי בתחום. משחק מגניב המאפשר לשחק בו זמנית בין 2 ל4 משתתפים.
    • שולחן סנוקר – המשחק האורך ביותר מבין המשחקים בתחום האירועים מאפשר משחק של 2 או 4 משתתפים . שימו לב כאן יש חשיבות רבה לאופן הגודל של השולחן. לנו יש שולחן משחק בגודל 5 פיט / 6 פיט / 7 פיט.
    • שולחן פינג פונג – השולחן הפופולרי אצלכם באירוע במגוון גדלים. מדובר על משחק מהיר ומגניב המאפשר לכם לשחק בין 2 משתתפים.
    • עמדת כדור סל מקצועית – מבחר עמדות כדור סל לאירוע מושלם – עמדה שלנו כוללת 2 סלים מקצועיים.

    חשוב מאוד לשים לב שאתם בוחרים שולחנות משחק לאירוע תבדקו איזה גודל אתם מקבלים איך נראה הציוד שאתם מקבלים. השכרת שולחנות משחק יכולה להיות לפעמיים במאוד מאכזבת במידה ואתם מקבלים ציוד שלא מתאמים לגודל הילדים שרציתם.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם