מסורת הישיבה בשבעה היא חלק בלתי נפרד מטקסי האבל היהודיים. בתקופה זו מתאספת המשפחה האבלה בחלל ייעודי, לרוב סוכת אבלים אוהל אבלים, המשמש לא רק כחלל פיזי אלא גם כמקום להרהור, תפילה ונחמה. בהתחשב בצורך הפתאומי ולעיתים לא צפוי במציאת אוהל אבלים להשכרה, חיוני לדעת מראש כיצד לבצע את הבחירה הנכונה, בזמן קצר. לכן, אספנו את המידע שחשוב לדעת לפני השכרת סוכת אבלים.

מצאו אוהל אבלים להשכרה בהתאם למספר המנחמים הצפוי

חברות המציעות השכרת סוכת אבלים, מציעות מגוון גדול של אוהלי אבלים, בגדלים שונים. כך, כל אחד יכול למצוא סוכת אבלים בהתאם למספר המנחמים הצפוי להגיע. כדי להימנע מצפיפות ותחושת מחנק במעמד הטעון גם ככה, מומלץ למצוא סוכת אבלים שממדיה הם לפחות 8 מטרים רבועים לאדם, בהתחשב במספר האנשים הצפויים להיות בה בכל רגע נתון.

גובה התקרה של אוהל אבלים

היבט חשוב נוסף שיש להביא בחשבון כשמחפשים סוכת אבלים להשכרה, הוא גובה התקרה. תקרה נמוכה מדי עלולה לגרום לתחושה לא נעימה, בעוד שתקרה גבוהה מדי עלולה להקשות על בקרת האקלים בתוך אוהל אבלים. לכן, לפני השכרת סוכת אבלים, בדקו שהתקרה גבוהה דיו.

סוכת אבלים עם הפרדה

אם אתם מתכננים להקים אוהל אבלים עם אזורים נפרדים לגברים ונשים, חשוב למצוא סוכת אבלים להשכרה שהיא גדולה מספיק ולתכנן את הפריסה בהתאם.

סוכת אבלים צריכה להיות נגישה

אין שום חוק או הכרח להקים סוכת אבלים עם תנאי נגישות אופטימליים, אך בכל זאת – זהו הדבר הנכון והמתאים ביותר לעשות. לפני השכרת סוכת אבלים יש להביא בחשבון שיש בה מספיק מקום לכיסאות גלגלים ושהכניסה נגישה לכולם. הדבר חשוב במיוחד משום שאל אוהל אבלים מגיעים גם מנחמים מבוגרים שעלולים לסבול מבעיות ניידות.

בחרו סוכת אבלים להשכרה בהתאם לתנאי השטח

לפני השכרת סוכת אבלים, יש לבחון היטב באיזה סוג של שטח היא תמוקם. אוהל אבלים שעתיד לעמוד במקום עם תנאי מזג אוויר לא פשוטים, צריך להיות עמיד וחזק. במקביל, וודאו כי זרימת האוויר טובה, במיוחד אתם בוחרים אוהל אבלים להשכרה עם קירוי מלא. כמו כן, בחנו אם יש צורך בפתרונות ריצוף ארעיים בתוך אוהל אבלים הממוקם בשטח פתוח והאם צריך להכניס אמצעי חימום או קירור לתוך האוהל, גם עבור המנחמים וגם עבור הכיבוד.

השכרת אוהל אבלים רק מספק אמין

בהתחשב ברגישות האירוע, חשוב לבחור ספק אמין, מוכר ובעל מוניטין של השכרת סוכת אבלים. חפשו ביקורות ובקשו המלצות על ספק סוכת אבלים להשכרה, כדי שתוכלו לבחור את מי שמציע לכם אוהל אבלים איכותי ועמיד, במחיר המתאים לתקציב שלכם.

האם לקנות אוהל אבלים או למצוא אוהל אבלים להשכרה?

ישיבת שבעה היא אירוע חד פעמי ובתקווה נדיר. עם זאת, יש גם מי שבוחר לקנות סוכת אבלים, במקום למצוא סוכת אבלים להשכרה. במקרים כאלו, חשוב למצוא סוכת אבלים איכותית במיוחד, שתשמש אתכם גם בעתיד במידת הצורך. החומרים שמהם היא עשויה צריכים להיות באיכות מעולה, המסגרת שלה עמידה וחזקה וההקמה והפירוק שלה צריכים להיות קלים ומהירים.

מצאתם סוכת אבלים להשכרה? קראו את האותיות הקטנות

מכיוון שלא שוכרים מראש אוהל אבלים, חשוב לפעול במהירות אך ביסודיות כשעולה הצורך. גם אם התהליך מתבצע מהר, הקפידו לקבל חוזה בכתב, המפרט את תנאי ההשכרה, כולל זמן האספקה, אחריות במידה של נזקים או בלאי, שירותי הקמה או פירוק של אוהל אבלים להשכרה ועוד.

להשכרת אוהל אבלים איכותי, פנו כבר עכשיו לחברת Rentline – אטרקציות לאירועים ותזכו לשירות רגיש ואדיב והיצע גדול של סוכות אבלים ואוהלי אבלים להשכרה, באיכות המובילה בשוק, מחיר משתלם ותנאי השכרה אופטימליים.

חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם