כל המוצרים לאירועים במקום אחד ובשירות אמין ובמחיר לכל כיס – ציוד משלים במיוחד עבורכם לכל מטרה!

אנו מחזיקים במגוון רחב של מוצרים משלימים לאירועים המתאימים במיוחד לכל סוגי אירועים.

בין הציוד המשלים שלנו: ציוד משלים לקמפינג, כספות להשכרה, תאורה משלימה לאירוע,פתרונות שינה ועוד…

לקוחות ממליצים

  • השכרת פינות זולה שאנטי לאירועים

    צוות רנטליין! היה לנו לעונג לעבוד איתכם! שירות מקצועי וברמה! ציוד איכותי ובמגוון רחב! 100% סבלנות. ממליצים ממש לשכור בהם. המחיר בהחלט שווה את זה.

    עדיה ביטקובר
  • הרמת כוסית

    מרגע ההזמנה הרגשתי שמדובר בחברה רצינית. הכל היה בסבלנות, היו איתי בקשר, עמדו בזמנים. הציוד מצויין. הארוע היה מקסים. תודה ענקית לעידן על הסבלנות ועל ההבנה בכל שלב. תודה!

    הדס רכלבסקי

    השאירו פרטים

    ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם

    ציוד משלים לאירועים – הכל לאירוע שלכם

    כאשר אנחנו עורכים אירוע בחיק הטבע אנחנו עשויים להיזקק לתשתיות ולציוד אשר אינו ברשותנו ולכן טוב וחשוב שתהיה לנו כתובת לקבלתו.

    חברה מקצועית, מאומנת ומיומנת באספקת ציוד משלים לאירועים מציעה לכם הכול: פרוז'קטור לתאורה, מזרני שינה, ערכות קפה, כספות ( לעורכים  שמחות בחיק הטבע) שולחנות נמוכים, תותח קונפטי,סיר פויקה , משטחי דשא סינטטי, נרגילות, עמודים וחבלים לתחימת מתחם בתוך השטח ועוד.

    על מנת לוודא כי יימצא ברשותכם כל הציוד הנדרש והמצופה שיאפשר קיום אירוע מכובד ומרשים, חשוב להיערך לקראתו מבעוד מועד.

    אתם מוזמנים לקבל מידע, תשובה על כל שאלה, ייעוץ, טיפים, הדרכה והנחיה מבעלי המקצוע ולאחר הגדרת האירוע ואפיונו על פי פרמטרים שונים תוכלו לקבל את כל הציוד הדרוש.

    לקיום אירועים שונים, עסקיים ופרטיים, מוסדיים ומשפחתיים בחיק הטבע יש יתרונות רבים. מזג האוויר הנוח השורר במקומותינו  במשך  חודשים רבים בשנה הופך את הטבע למקום מועדף לקיום אירועים.

    שילוב של אוויר צח, אווירה בלתי אמצעית, אפשרות לנוע במרחב מבלי לחוש כבול אל שולחן מהווה יתרון ברור ולכן יש המעדיפים לקיים חתונות ומסיבות בר/בת מצווה בחיק הטבע. גם לאירועים עסקיים עשוי להיות ערך מוסף חווייתי כאשר הם נערכים במקום המאפשר לקיים אותה באווירה נעימה ורגועה.

    חברות העורכות ימי כיף וימי גיבוש לעובדיהן הן קהל יעד קבוע ומכובד לשימוש בציוד משלים לאירועים, אבל גם משפחה שרוצה לקיים אירוע מחוץ לבית מוזמנת ליהנות מההיצע העשיר והמגוון של ציוד וחומרים לקיום האירוע.

    ריכוז כל סוגי הציוד תחת קורת גג אחת מייתר  את הצורך לכתת רגליים אל מקורות חלופיים. השכרת כל הציוד במקום אחד מוזילה את העלויות,חוסכת לכם גם זמן חשוב ויקר ובעיקר מעניקה לכם תחושת ביטחון כי כאן ועכשיו יינתן לכם מענה על כל צורך.

    חייגו אלינו וואטסאפ יצירת קשר

      השאירו פרטים

      ויועץ אירועים אישי יחזור אליכם